0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ПРИНЦИП НАОЧНОСТІ ПРИ ВИВЧЕННІ СТЕРЕОМЕТРІЇ (ID:762110)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 29
Рік виконання: 2022
Вартість: 1400
Купити цю роботу
Зміст
РЕФЕРАТ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3 ВСТУП . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 4 РОЗДІЛ 1. ПРИНЦИП НАОЧНОСТІ 1.1 Дидактичні основи принципу наочності . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6 1.2 Роль наочності при вивченні математики . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 8 1.3 Інструментарій вчителя математики для реалізації принципу наочності: від лінійки до дидактичних наборів . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 10 1.4 Стенди в кабінеті математики . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 11 1.5 Візуалізація геометричних фігур у просторі за допомогою сучасних комп’ютерних технології. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 12 1.6 GeoGebra та інші інтерактивні графічні онлайн калькулятори . . . . . . 14 1.7 Мобільні застосунки як інструмент розвитку просторового мислення 17 1.8 Можливості застосування технологій AR/VR при вивченні стереометрії 19 1.9 Реалізація принципу наочності при організації змішаного та дистанційного навчання . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 20 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ У РЕАЛІЗАЦІЇ ПРИНЦИПУ НАОЧНОСТІ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ТЕМ З КУРСУ СТЕРЕОМЕТРІЇ 2.1 Паралельність та перпендикулярність прямих і площин у просторі 22 2.2 Вектори у просторі . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 23 2.3 Многогранники . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 24 2.4 Тіла обертання . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 25 ВИСНОВОК . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 28
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Специфіка і структура шкільного курсу математики відкривають широкі можливості для розвитку творчих здібностей учнів, формування прийомів розумової діяльності, інтелекту. У вирішенні цих питань важливе місце належить геометрії, оскільки геометричні знання і вміння є одним із вагомих факторів, що забезпечують, насамперед, готовність людини до неперервної освіти та трудової діяльності. Оскільки повна загальна середня освіта в Україні є обов’язковою і її можна здобувати у різних типах навчальних закладів освіти, то частина учнів після 9 класу продовжує навчання в загальноосвітній школі, інші вступають до різних училищ, технікумів, ПТУ. Для більшості з тих, хто не продовжує далі навчання в середній школі, стереометрія викладається в меншому обсязі, тому залишаються майже незнайомими властивості просторових фігур, ознаки взаємного розміщення прямих і площин, хоча саме вони є необхідними людині в повсякденному житті. Виходячи з цього, виникає необхідність дослідження питань щодо перерозподілу навчального матеріалу на уроках геометрії у школі. Це стосується, насамперед, вивчення в курсі геометрії основної школи на наочно-інтуїтивному рівні таких понять стереометрії, як паралельність і перпендикулярність прямих і площин, прямокутний паралелепіпед, пряма призма, піраміда, циліндр, конус, куля. Поряд з цим мають формуватися практичні вміння креслення паралельних прями і площин в просторі, вміння з’ясувати взаємне розміщення прямих і площин в просторі, орієнтація в оточуючій дійсності щодо взаємного розміщення в просторі прямих, площин, прямих і площин, обчислювати кути нахилу та показувати точки перетину прямих, прямі перетину площин тощо, зображати просторові фігури на площині, будувати їх розгортки, «читати» рисунки тощо.
Інші роботи з даної категорії: