066 005 53 74
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Працюємо
без вихідних!
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Реалізація особистісно-орієнтованого підходу у процесі навчання математики з використанням комп’ютерних технологій (ID:80226)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 96
Рік виконання: 2009
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ I. ТЕХНОЛОГІЯ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ 1.1. Використання особистісно-орієнтованих технологій в процесі навчання як один із засобів розвитку творчої особистості учня 1.2. Психолого-педагогічні основи розвитку учня як творчої особистості 1.3. Комп’ютерні технологій в системі шкільної математичної освіти……. 1.4. Можливості комп’ютерних та особистісно-орієнтованих технологій навчання математики в розвитку творчої особистості учня ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ I РОЗДІЛ II. МЕТОДИЧНА СИСТЕМА ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ НА ОСНОВІ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ 2.1. Розвиток просторової уяви і просторового мислення учнів засобом використання комп’ютерних технологій ….. 2.2 Формування творчих якостей учнів в процесі розв’язування задач планіметрії з використанням ППЗ GRAN-2D 2.3.. Комп’ютерні технології геометричних перетворень в формуванні мотиваційно-творчої спрямованості учнів 2.4 Розвиток творчих якостей учнів засобом розв’язування прикладних задач з використання ППЗ 2.5 Організація та аналіз результатів педагогічного експерименту ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ II ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову