0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Підвищення мотивації учнів початкових класів до вивчення англійської мови засобами технологій дистанційного навчання (ID:811117)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 14
Рік виконання: 2023
Вартість: 170
Купити цю роботу
Зміст
Розділ 1 Розгляд питання актуальності теми 1.1 Життя в інформаційному суспільстві 1.2 Демонстрація актуальності досвіду та його практичних наслідків 1.3 Дослідження науковців та педагогів Розділ 2 Приклади, методики дослідження 2.1 Основні емпіричні концепції, компоненти та прийоми реалізації обраної педагогічної концепції в організації навчально-виховного процесу 2.2 Сфери використання ІКТ для розвитку комунікативної компетентності 2.3 Приклади завдань, які останнім часом найбільше запам’ятали мені та моїм учням проєктну творчу роботу Висновок Джерела
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Розділ 1 Розгляд питання актуальності теми 1.1 Життя в інформаційному суспільстві Суспільство початку ХХІ століття є інформаційним, усі галузі науки й освіти інформатизовані. Головне завдання – адаптувати людей до життя в інформаційному суспільстві. У цьому контексті система освіти також потребує революційних змін, адже сучасне якісне викладання предметів неможливо відокремити від засобів і можливостей, які надають комп’ютерні технології. та Інтернет. В оновленій навчальній програмі середньої школи зазначено: «Особливу увагу слід приділяти використанню інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні іноземних мов. Типи завдань мережевих ресурсів іншомовних ресурсів повинні бути спрямовані на виховання вміння орієнтуватися в сучасних інформаційних мультимедійних ресурсах та комп’ютерні технології пізнання та висловлювання Практична діяльність». У сучасних умовах найактуальнішим освітнім завданням у шкільному навчанні іноземної мови є розвиток комунікативної компетентності учнів (мовної, мовленнєвої, соціальної культури, соціально-мовної та загальноосвітньої). Використання ІКТ постало як найефективніший інструмент, що сприяє розширенню освітнього простору сучасної освіти для досягнення рівня комунікативної компетентності, достатнього для міжособистісного та міжкультурного спілкування носіїв мови в усній (говоріння, аудіювання) та письмовій (читання) формі. , написання )форми. Тому одним із найважливіших напрямків інформатизації освіти є використання комп’ютерних технологій для активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів і підготовки до життя в умовах усього сучасного суспільства. 1.2 Демонстрація актуальності досвіду та його практичних наслідків Важливість і необхідність впровадження ІКТ в освіту підтверджена багатьма міжнародними експертами та науковцями, які довели, що ІКТ мають сильний позитивний вплив на освіту, оскільки дають можливість запровадити абсолютно нові методи навчання. Новітні технології прискорили накопичення знань і досвіду, що передавалися з покоління в покоління, дозволяючи людям успішніше і швидше адаптуватися до навколишнього середовища, здобувати необхідні знання. Активне та ефективне впровадження ІКТ в освіту є важливим чинником створення нової системи освіти, що відповідає вимогам інформаційних систем та модернізації традиційних систем освіти відповідно до нових вимог. З цього можна стверджувати, що актуальність даної проблеми виникає в сучасному освітньому середовищі. Сучасні студенти мають доступ до різноманітних джерел інформації. Їх кількість дає можливість дітям отримувати будь-які знання навіть без вчителя, але зазвичай наявність легкодоступної інформації сприяє розвитку пасивності. Зникла тяга до пошуку, пізнання, творчості, тобто діяльності. Навчальний матеріал може здатися учням «сухим» і нецікавим. Все це змусило мене задуматися про те, якими ефективними техніками, способами, прийомами я володію. Які існують методи навчання, які можуть цілеспрямовано зорієнтувати учнів на успішне оволодіння знаннями, а викладачів – на вирішення практичних завдань навчання. Спочатку мене зацікавила така незвичайна та яскрава комп’ютерна підтримка в навчальній програмі, а сьогодні я можу з упевненістю сказати, що ІКТ є одним із необхідних, актуальних засобів активізації навчального процесу та сприяння успішнішому навчанню дітей у початковій, середній та старшій школі. школи, може підтримувати мотивацію учнів до вивчення іноземної мови, сприяти формуванню дисциплін і ключових умінь, загальному розвитку особистості учнів, вихованню інформаційної культури. 1.3 Дослідження науковців та педагогів Багато провідних науковців та педагогів приділяли увагу доцільності використування ІКТ на уроках: за Ф. Діствергом (видатний німецький педагог), «як би активно не прагнув учитель викладати, якщо при цьому він не забезпечив активну діяльність учнів, їх мотивацію і організацію, процес навчання фактично не функціонує. Такі вчені, як О. Арламов, М. Бургін, В. Журавльов дійшли висновків, що застосування ІКТ в школах - це якісно новий етап у формуванні та розвитку особистості школяра як розвиненої, активної, творчої особистості. Полат Є.С., автор «Інтернет на уроках іноземної мови. Іноземні мови в школі», зазначав, що застосування комп'ютерів на уроках іноземної мови значно підвищує інтенсивність навчального процесу, традиційному навчанні. Згідно з М. Кирмайером, при використанні інтерактивних мультимедійних технологій у процесі навчання частка засвоєного матеріалу може сягати 75%.Вчитель-методист Іванова О.М.у книзі «Підвищення інформаційно-комп'ютерної компетентності педагогів та учнів» зазначила, що комп'ютер нівелює такий негативний психологічний фактор, як відповідеобоязнь; пад час традиційних занять - різні фактори такі, як дефект вимови, страх зробити помилку, невміння вголос формулювати свої думки. Такі перешкоди можуть завдати учневі проявити свої реальні знання. Приведені вище факти та дослідження і зумовили актуальність теми мого дослідження.
Інші роботи з даної категорії: