0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розвиток логічного мислення молодших школярів за допомогою інноваційних технологій (ID:829767)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 52
Рік виконання: 2022
Вартість: 10000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………. 6 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЇ……………………………………...…………………………. 10 1.1. Характеристика мислення як психічного процесу..…....…............. 10 1.2. Особливості логічного мислення молодших школярів 14 1.3. Використання сучасних інноваційних технологій на уроках математики…....…........…....…........…....…........…....…................................ 17 Висновки до першого розділу…………………………………………… 23 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРЕМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА РОЗВИТКУ ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗА ДОПОМОГОЮ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ……………….. 25 2.1.Організація та зміст експериментального дослідження……………. 25 2.2. Ефективність експериментального дослідження розвитку логічного мислення молодших школярів за допомогою інноваційних технологій…………………………………………………………………. 38 Висновки до другого розділу…………………..…………………………. 41 ВИСНОВКИ……………………………………………………………… 42 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ……………...………… 45 ДОДАТКИ…………………………………………………………………...… 48
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Математика та властивий їй стиль мислення є частиною культури та виховання сучасної людини. Сьогодні викладання математики у школі полягає не тільки у засвоєнні учнями фактичних знань, а й у оволодінні математичними методами. Універсальні математичні способи пізнання сприяють цілісному сприйняттю світу, дозволяють вибудовувати моделі окремих процесів та явищ, а також є основою формування універсальних навчальних процесів. Володіння такими якостями математичного стилю мислення як критичність, доказовість, абстрактність, лаконізм потрібні людині будь-який сфери діяльності. Не випадково початкова освіта на перший план висуває завдання формування логічного мислення та просторової уяви учнів. Основною метою вивчення математики є становлення всебічно розвиненої та ініціативної особистості, що володіє системою математичних знань та умінь, культурних, ідейно-моральних та етичних принципів, норм поведінки, які формуються в процесі навчально-виховних занять та готують учня до активної діяльності у суспільстві. Узагальнення основних положень концепції математичної освіти, курс математики початкових класів сприяє вирішенню наступних завдань: - забезпечити міцне та свідоме засвоєння системи математичних знань та умінь, необхідних для подальшого продовження освіти; - сформувати інтелектуальний розвиток, розвивати логіку та спосіб мислення, необхідний повноцінному життю суспільства; - створити і розвивати бажання вчитися; - сприяти розвитку стійкого інтересу до математики. Робота з розвитку логічного мислення в початкових класах має особливу важливість. Мислення молодших школярів знаходиться на переломному етапі розвитку. У цей період відбувається перехід від наочно-образного мислення до словесно-логічного, що вносить у розумову діяльність учня двоїстий характер: конкретне мислення, засноване на реальній дійсності та безпосередніх спостереженнях, вже підкоряється логічним принципам, однак абстрактні, формально-логічні міркування дітям ще не доступні. Головна задача педагога: активно та вміло працювати у цьому напрямі, організовуючи процес навчання так, щоб збагачуючи дітей знаннями, формувати прийоми мислення, сприяти розвитку пізнавальних здібностей школярів. Нова Українська школа ставить основне завдання – розвиток самостійності та логіки мислення, яка дозволила б учням наводити докази, будувати висновки, висловлювання логічно пов'язані між собою, обґрунтовуючи свої міркування, і, зрештою, самостійно набувати знання. Логічні прийоми та операції є основними компонентами логічного мислення, яке починає інтенсивно розвиватися саме в молодший шкільний вік.
Інші роботи з даної категорії: