0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості впровадження інклюзивної освіти в Україні (ID:840053)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 16
Рік виконання: 2023
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
Вступ………………………………………………………………………...3 1. Концептуальні засади інклюзивної освіти ……………………………5 2. Специфіка інклюзивної школи…………………………………………8 3. Перешкоди на шляху становлення інклюзивного середовища……...10 4. Пропозиції щодо подолання проблем, пов’язаних із інклюзивним навчанням……………………………………………………………………….13 Висновки…………………………………………………………………..14 Список використаної літератури………………………………………..15
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Таким чином, інклюзивне навчання – це комплексний процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на основі застосування особистісно орієнтованих методів навчання, з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей. Навчання в інклюзивних освітніх закладах корисне для всіх учасників освітньо-виховного процесу: для дітей з особливими освітніми потребами, для інших дітей, для вчителів, а також для членів родин і суспільства в цілому. Важливість навчання в інклюзивних освітніх закладах для дітей з особливими освітніми потребами полягає в тому, що завдяки цілеспрямованому спілкуванню з однолітками у них поліпшується когнітивний, моторний, мовний, соціальний та емоційний розвиток дітей. Інклюзивна школа спрямована на адаптацію навчальних програм і планів, фізичного середовища, методів і форм навчання, на використання існуючих у громаді ресурси, залучення батьків, на співпрацю з фахівцями для надання спеціальних послуг відповідно до різних освітніх потреб дітей. Мета такої школи полягає у створенні позитивного клімату в шкільному середовищі. На нашу думку, сучасна інклюзивна школа має бути закладом однодумців, які вбачають школу місцем, де комфортно почувають себе всі учасники освітнього процесу. Це можливо за умови створення атмосфери довіри, доброзичливості, чуйності, взаємоповаги, ретельного виконання всіма своїх обов’язків. Сучасна інклюзивна школа – це також тісний зв’язок між учнями, їхніми батьками та педагогічно-виховним колективом закладу. У рефераті проаналізовано головні перешкоди на шляху становлення інклюзивного середовища та подано пропозиції щодо подолання проблем, пов’язаних із інклюзивним навчанням.
Інші роботи з даної категорії: