0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Гейміфікація як засіб організації навчання з фізики (ID:841935)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 63
Рік виконання: 2022
Вартість: 640
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ І. Теоретичні основи вивчення гейміфікації як засобу організації навчання з фізики 1.1. Гейміфікація як вид діяльності, її характеристика 1.2. Роль і значення гейміфікації як засобу організації навчання з фізики РОЗДІЛ ІІ. Особливості гейміфікації як засобу організації навчання з фізики 2.1. Аналіз програм і навчально-методичної літератури 2.2. Система ігор на засвоєння фізики у школі ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Об'єкт дослідження: сучасний освітній процес. Предмет дослідження: методи і прийоми гейміфікації освітнього процесу. Мета випускної кваліфікаційної роботи: дослідити питання гейміфікації освітнього процесу. Задля досягнення мети роботи, необхідно виконати ряд завдань: - розглянути концепцію і сутність гейміфікації освітнього процесу; - визначити фактори розвитку гейміфікації; - провести кількісне дослідження впливу елементів гейміфікації на задоволеність підлітків освітнім процесом; - розробити рекомендації по гейміфікації при побудові освітнього процесу. Методологія. Методологічною основою для теоретичної частини дослідження послужили аналітичний і системний підходи до вивчення об'єкта дослідження. Для досягнення мети роботи, а також для виконання її завдань були використані різні методи наукового пізнання: метод індукції і дедукції, абстрагування, порівняльного аналізу та інші. Для емпіричної частини дослідження було обрано кількісний метод дослідження з використанням анкети. Як спосіб поширення анкети був обраний найбільш оперативний і доступний метод – онлайн-анкета. Відповідно до мети дослідження і поставленими завданнями робота має наступну структуру: - теоретична частина, в якій відображені концепції та особливості гейміфікації навчального процесу та фактори розвитку гейміфікації; - практична частина, в якій відображені результати дослідження задоволеності гейміфікацією в освітньому процесі. Курсова робота складається з вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел.
Інші роботи з даної категорії: