0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Використання хорової музики для формування духовно-моральної сфери школярів (ID:842165)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 25
Рік виконання: 2023
Вартість: 180
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ ХОРОВОЇ МУЗИКИ ЯК ЗАСОБУ ФОРМУВАННЯ ДУХОВНО- МОРАЛЬНОЇ СФЕРИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 10 1.1 Сутність та зміст поняття «духовно-моральна сфера особистості» 10 1.2 Українська хорова музика як явище національної культури 17 1.3 Педагогічне значення української хорової музики у формуванні духовно-моральних якостей молодших школярів 23 РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ ФОРМУВАННЯ ДУХОВНО-МОРАЛЬНОЇ СФЕРИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ УКРАЇНСЬКОЇ ХОРОВОЇ МУЗИКИНА УРОКАХ МИСТЕЦТВА 2.1 Діагностика стану сформованості духовно-моральної сфери учнів початкових класів 2.2 Методичні інструменти формування духовно-моральної сфери молодших школярів засобами української хорової музики на уроках мистецтва 2.3 Хід та результати дослідно-експериментальної роботи ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
5 Незважаючи на значний обсяг досліджень українських та зарубіжних дослідників в галузі хорового навчання молодших школярів, вивчення практичного досвіду педагогів та програмно-методичного забезпечення розкрило деякі проблеми у методиці та змісті цього виду музично-педагогічної діяльності. Недостатня теоретична і методична основа у галузі хорового навчання молодших школярів негативно впливає на якість навчання та виховання молодого покоління в музичній освіті. Це створює суперечності: між нестачею усвідомлення молодшими школярами духовно-моральних цінностей та їх упровадженням через емоційно- образне сприйняття в процесі хорового навчання; між низьким рівнем хорового розвитку учнів початкових класів та національними традиціями хорового співу у недільних школах; між значною потребою в мотиваційній цілеспрямованості для формування духовно-моральних цінностей у дітей молодшого шкільного віку та недостатнім рівнем розробки методик хорового навчання. Відсутність наукових досліджень щодо хорового навчання молодших школярів і потреба вирішення виявлених суперечностей підкреслюють важливість теоретичного обґрунтування нових підходів до змісту організаційного та методичного забезпечення формування духовно-моральних цінностей у цій віковій групі через хорове навчання. Такий підхід став основою для обрання теми нашого дослідження. Мета дослідження – розробка, теоретичне обґрунтування та експериментальна перевірка методики формування духовно-моральних цінностей у молодших школярів шляхом хорового навчання. Об’єкт дослідження – дослідження процесу хорового навчання учнів початкових класів, заснованого на використанні духовно-моральних піснеспівів. Предмет дослідження – форми, методи і прийоми формування духовно- моральних цінностей молодших школярів у процесі хорового навчання. Відповідно до поставленої мети дослідження визначені такі завдання:
Інші роботи з даної категорії: