0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Навчання майбутніх учителів англійської мови монологу-опису з використанням мультимедійних презентацій в умовах комбінованого навчання (ID:842219)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 70
Рік виконання: 2021
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АНГЛОМОВНОЇ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ З ВИКОРИСТАННЯМ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ПРЕЗЕНТАЦІЙ 1.1. Зміст і структура англомовної лексичної компетентності 1.2. Цілі, вимоги та етапи навчання монологу-опису студентів 3-го курсу 1.3. Загальна характеристика мультимедійних презентацій для формування англомовної лексичної компетентності Висновки до першого розділу РОЗДІЛ 2. ТЕХНОЛОГІЯ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ МОНОЛОГУ-ОПИСУ З ВИКОРИСТАННЯМ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ПРЕЗЕНТАЦІЙ 2.1. Відбір і організація матеріалів мультимедійних презентацій для формування англомовної лексичної компетентності студентів 3-го курсу 2.2. Підсистема вправ для навчання монологу-опису з використанням мультимедійних презентацій 2.3. Модель навчального процесу з навчання студентів монологу-опису на основі комбінованих технологій 2.4. Пробне навчання з перевірки ефективності методики навчання студентів монологу-опису з використанням мультимедійних презентацій Висновки до другого розділу ВИСНОВКИ РЕЗЮМЕ SUMMARY СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АНГЛОМОВНОЇ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ З ВИКОРИСТАННЯМ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ПРЕЗЕНТАЦІЙ 1.1. Зміст і структура англомовної лексичної компетентності Формування лексичної компетентності студента – завдання кожного сучасного викладача, з огляду на те, що навички спілкування – запорука успішної професійної діяльності студента у подальшому майбутньому. Перед тим, як в роботі буде розглянуто зміст та структуру англомовної лексичної компетентності, варто звернутись до поняття компетентність, яке часто невірно інтерпретується як «компетенція». У вітчизняній педагогіці проблематика розмежування понять «компетенція» і «компетентність» актуальна з кінця 1980-х рр. Більшість дослідників розмежовують ці поняття, розглядаючи компетенції як складові частини цілого, опановування якими забезпечує такий стан особистості як компетентність. Так, О. В. Хутірський розглядає компетентність як володіння відповідною компетенцією і вважає, що «компетенція включає сукупність взаємопов'язаних якостей особистості (знань, умінь, навичок, способів діяльності), що задаються стосовно певного кола предметів і процесів і необхідних для якісної продуктивної діяльності стосовно них. Компетентність – це володіння, володіння людиною відповідною компетенцією, що включає його особистісне ставлення до неї та предмету діяльності» [63, c. 141]
Інші роботи з даної категорії: