0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості пізнавальної діяльності дітей дошкільного віку із спектром аутистичних порушень (ID:842226)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 73
Рік виконання: 2023
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ СПЕКТРОМ АУТИСТИЧНОГО ПОРУШЕННЯ 1.1.Теоретичні аспекти вивчення пізнавальної діяльності у сучасній психологічній літературі 1.2.Психологічні особливості дітей дошкільного віку із спектром аутистичного порушення 1.3.Особливості пізнавальної діяльності у дітей дошкільного віку із спектром аутистичного порушення Висновки до 1 розділу РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ СПЕКТРОМ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРУ 2.1.Аналіз взаємозалежних параметрів з ступенем аутизму 2.2. Висвітлення взаємозалежних параметрів з факторами «Порушення активізації пізнавальних процесів аутичної дитини», «Порушення сенсорної інтеграції аутичних дітей» 2.3.Обґрунтування методик та опис вибірки дослідження особливостей пізнавальної діяльності у дітей дошкільного віку із спектром аутистичного порушення Висновки до 2 розділу РОЗДІЛ 3. ПСИХОКОРЕКЦІЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ СПЕКТРОМ АУТИСТИЧНОГО ПОРУШЕННЯ 3.1. Розроблення психокорекційної програми оптимізації пізнавальної діяльності у дітей із спектром аутистичного порушення 3.2. Аналіз ефективності психокорекційної програми оптимізації пізнавальної діяльності у дітей із спектром аутистичного порушення Висновки Додатки СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ СПЕКТРОМ АУТИСТИЧНОГО ПОРУШЕННЯ 1.1.Теоретичні аспекти вивчення пізнавальної діяльності у сучасній психологічній літературі Пізнання як процес цілеспрямованого активного відображення об'єктивного світу у свідомості людей нині ускладнюється. Інформатизація суспільства пронизує не лише економіку, виробництво та сферу послуг, а й побут, освіту та спосіб життя. На думку деяких дослідників, природа економіки інформаційного суспільства надає пріоритет не державі, а особистості. Тому можна без перебільшення сказати, що вона суттєво змінила ціннісні орієнтації людей, їх моделі поведінки, переорієнтація з матеріальних цінностей на цінності самореалізації. Про це переконливо свідчать численні результати анкетування, опитування викладачів, студентів та учнів, дослідження, проведені нами та іншими науковцями (Л. Виготський, А. Матюшкін, Я. Пономарьов, С. Рубінштейн, І. Харламов, Т. Шамова). Відомо, що засвоєння знань – це складний процес, який включає систему навчально-пізнавальних заходів, кожен з яких призводить до більш високого засвоєння вивченого матеріалу, формування та вдосконалення практичних умінь і навичок. При створенні моделі пізнавальної діяльності вона повинна включати такі дії: розпізнавання, сприймання і розуміння інформації, запам'ятовування, відбір і запам'ятовування, а також уміння застосовувати набуті знання на практиці. Слід зазначити, що лише виконання повного циклу пізнавальних дій гарантує міцне засвоєння та розуміння навчального матеріалу. Основним недоліком у навчанні та практиці є неможливість застосування набутих знань у практичній діяльності, оскільки для повноцінного відтворення необхідних знань (у теорії – перш за все) завжди можна скористатися посібниками, довідниками та інструкціями.
Інші роботи з даної категорії: