0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Дидактичний матеріал для уроків української мови для учнів 8 класів» (ID:842923)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 39
Рік виконання: 2021
Вартість: 800
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………………..3 РОЗДІЛ 1. Психолого-педагогічні засади використання дидактичного матеріалу…………...……………………………………………………………...6 1.1 Історія питання ……………………………………………………………. ..6 1.2 Класифікація дидактичного матеріалу……………………………………..10 1.3 Особливості використання дидактичного матеріалу на уроках української мови……………………………………………………………………………….13 1.4 Методичні засади використання дидактичного матеріалу на уроках української мови у 8 класі……………...………………………………………………………………..18 РОЗДІЛ 2. Практичні засади використання дидактичного матеріалу в навчальному процесі 8 класу …………………………………………………...21 2.1. Урок на тему: «Не з дієприслівниками»…………………………………………...23 2.2. Аналіз уроку………………………………………………………………………….29 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………...32 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ………………………………. ….35 ДОДАТКИ………………………………………………………………………..37
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Мета дослідження – теоретично вивчити проблематику використання дидактичного матеріалу на уроках української мови та виявити дидактичні умови, що забезпечують ефективність використання дидактичних матеріалів при вивченні української мови у восьмому класі. Щоб досягти мети дослідження з перевірки гіпотези, необхідно було вирішити наступні дослідницькі завдання: • визначити понятійно-термінологічний апарат проблеми дослідження та основні підходи до її розв'язання; • виявити сутнісний зміст і структурні компоненти дидактичних матеріалів та доцільність використання їх на уроках української мови; • дослідити принципи організації діяльності учнів восьмих класів на уроках української мови; • узагальнити та експериментально перевірити дидактичні умови використання дидактичних матеріалів на уроках української мови. Об'єкт дослідження – процес використання дидактичного матеріалу на уроках української мови в восьмих класах. Предмет дослідження – дидактичні умови ефективного використання дидактичних матеріалів на уроках української мови. Методи дослідження. Для розв’язання поставлених завдань використовувався комплекс методів дослідження, що включає: теоретичний аналіз психолого-педагогічної і методичної літератури, педагогічний експеримент, анкетування, аналіз, порівняння, узагальнення. Структура роботи. Робота складається зі вступу, двох розділів, висновків до кожного з них, загальних висновків, списку використаних джерел і додатку.
Інші роботи з даної категорії: