0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Диференціація навчальних завдань у процесі організації самостійної роботи учнів на уроках математики в початковій школі (ID:85044)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 52
Рік виконання: 2015
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
ПЛАН ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПРОБЛЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ В ПЕДАГОГІЦІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ 1.1 Самостійна робота як дидактична категорія 1.2 Питання організації самостійної роботи в педагогічній теорії 1.3 Проблеми організації самостійної роботи в педагогічному досвіді початкових шкіл РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОЦЕСУ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ 2.1 Організація самостійної роботи на уроках математики у початковій школі 2.2. Способи диференціювання навчальних завдань у процесі організації самостійної роботи учнів на уроках математики ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: