0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Курсова робота з дошкільної освіти на тему: «Гра як ефективний засіб у становленні цілісної особистості дитини дошкільного віку» (ID:858085)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 41
Рік виконання: 2022
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
РОЗДІЛ І. ГРА ЯК ЗАСІБ НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ 1.1.Поняття про гру, її види та функції 1.2. Ігрова компетентність як домінанта освітнього напряму «Гра дитини» 1.3. Іграшка, як головний атрибут збагачення та трансформації ігрового досвіду РОЗДІЛ ІІ. ПРАКТИЧНА РЕАЛІЗАЦІЯ ФОРМ, МЕТОДІВ І ЗАСОБІВ З РОЗВИТКУ ІГРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 2.1. Педагогічні умови для формування ігрової компетентності дітей дошкільного віку 2.2. Експериментальна перевірка форм, методів і засобів освітньої діяльності з розвитку ігрової компетентності дітей дошкільного віку
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Сучасною проблемою дошкільного дитинства є зменшення творчих ігор в житті дітей, відсторонення від ігор як засобу навчання, нехтування ними через думку про їхню неефективність. Через хибні уявлення про гру як засіб навчання, творча гра не досягла достатньо високого рівня, залишається примітивною, що нівелює її розвивально-виховне значення як провідної діяльності дошкільного віку. Виходячи із зазначеного вище, підготовка майбутнього вихователя до формування ігрової компетентності дітей дошкільного віку є важливої складовою його професійної підготовки у закладі вищої освіти. Метою дослідження є пошук доказів ефективності дидактичної гри як ефективного засобу у становленні цілісної особистості дитини дошкільного віку, виокремлення педагогічних умов для формування ігрової компетентності, перевірка форм, методів і засобів освітньої діяльності з розвитку ігрової компетентності. Завдання дослідження: 1) розкрити теоретико-методичні підходи до вивчення гри та іграшки як дидактичного засобу; 2) виокремити педагогічні умови для формування ігрової компетентності дітей дошкільного віку; 3) експериментально перевірити форми, методи і засоби освітньої діяльності з розвитку ігрової компетентності дітей дошкільного віку. Об’єкт дослідження: дидактична гра.
Інші роботи з даної категорії: