0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

СОЦІАЛЬНА ПРОФІЛАКТИКА БУЛІНГУ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ (ID:864449)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 60
Рік виконання: 2023
Вартість: 2500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП....................................................................................................... 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ БУЛІНГУ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ….…………………….. 8 1.1 Булінг у закладах загальної середньої освіти як соціально-педагогічна проблема............................................................................................. 8 1.2. Нормативно-правова база попередження булінгу в шкільному середовищі……………………………………………………………………….. 17 1.2 Аналіз стану проблеми булінгу в закладах загальної середньої освіти....................................................................................................................... 24 РОЗДІЛ 2. СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ СОЦІАЛЬНОЇ ПООФІЛАКТИКИ БУЛІНГУ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ……………………………………………………….............................. 32 2.1 Діагностика булінгу в закладах загальної середньої освіти…………………………............................................................................... 32 2.2 Організація змістовного дозвілля здобувачів загальної середньої освіти....................................................................................................................... 41 2.3 Впровадження діяльності консультативного пункту «Скринька довіри»……………………………………………………………………………. 47 ВИСНОВКИ................................................................................................ 54 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ................................................ 57 ДОДАТКИ....................................................................................................
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми дослідження. Неважливо, чи ви є студентом, педагогом, батьком дитини чи підлітка чи членом спільноти. Кожен відіграє свою роль у запобіганні знущанням у школі, і більшість людей прямо чи опосередковано брали участь, були свідками чи випробували ту чи іншу форму знущань у школах. Існує кілька видів знущань, про які слід знати, та різні способи, за допомогою яких педагоги, школи та батьки можуть допомогти зупинити цькування у школі. Навчитися розуміти конфлікти та керувати ними – важлива частина дорослішання. Залякування — це не просто сварка. Дослідження показують, що цькування може вплинути на життя дитини і в дорослому житті. Щоб ми могли запобігати знущанням, діяти швидко, коли вони відбуваються, та уникати помилкової ідентифікації знущань, життєво важливо, щоб у школах та інших установах було загальне визначення знущань. Це має розуміти вся школа чи її оточення, включаючи батьків, молодих людей та весь персонал. Булінг – це небажана агресивна поведінка серед дітей шкільного віку, яка пов'язана з реальним чи передбачуваним дисбалансом сил. Поведінка повторюється чи може повторюватися з часом. І в дітей, з яких знущаються, і в дітей, які залякують інших, можуть бути серйозні, тривалі проблеми. Можливо, знущання більше, ніж будь-яка інша проблема шкільної безпеки впливають на почуття безпеки учнів. Найбільш ефективні способи запобігання або зменшення знущань вимагають прихильності до шкільної адміністрації та інтенсивних зусиль; поліція, зацікавлена у підвищенні безпеки шкіл, може використати свій вплив, щоб спонукати школи зайнятися вирішенням цієї проблеми. Пряме цькування являє собою поєднання словесного та фізичного цькування. Словесна цькування включає усні коментарі або письмову інформацію, яка завдає емоційної шкоди цільовому учневі. Фізичне знущання полягає у завданні фізичної шкоди учню чи його майну. Прикладом прямої цькування є завдання ударів учневі з одночасним обзиванням його грубими словами або нецензурною лайкою. Непряме знущання здебільшого носить вербальний характер і часто зустрічається у школах. Прикладом такої поведінки може бути поширення учням хибної інформації про іншого учня з наміром принизити його. Розвиток технологій спричинив цькування в Інтернеті. Кіберзалякування - це коли учні використовують електронну пошту або платформи соціальних мереж, таких як Facebook, для написання порочного контенту. Дослідження Центрів з контролю за захворюваннями, проведене в 2015 році, показало, що 15,5% старшокласників зазнають кіберзалякування, а 24% учнів середніх класів зазнають кіберзалякування. Поширеною формою кіберзалякування є обмін особистими фотографіями або відео учня без його згоди. Ця форма знущань більш підступна і часто має місце за межами шкільної території, тому вчителям важче її виявити та вжити заходів. Подібно до кіберзалякування, соціальний знущання або цькування у відносинах - це коли учні пліткують або поширюють чутки, щоб завдати шкоди репутації учня, над яким знущаються. Шкільне цькування є серйозною проблемою у всьому світі. В даний час є вагомі докази того, що діти, які залякують у школі, наражаються на значний ризик цілого ряду антисоціальних, злочинних і поганих наслідків для здоров'я в пізнішому віці. Важливо, що знущання — це поведінка, яке часто впливає сімейне оточення. Таким чином, робота з сім'ями, спрямована на те, щоб перервати спадкоємність від шкільних знущань до пізніших несприятливих наслідків у житті, можна розглядати як форму раннього втручання для запобігання злочинам, а також методу зміцнення здоров'я. Варто підкреслити, що проблема насильства та домагань існує вже давно, а визнання та обговорення такої проблеми, як булінг, з’явилося порівняно недавно. Зокрема, така тема порушується в працях таких учених, як Д. Ольвеус (формулювання проблеми), О. Ожів та В. Пономарьов (дослідження акценту на учасників), Дж. Солсбері (обговорення шляхів роботи з хлопчики та жертви), К. Плутицька (розповідає про розуміння булінгу як форми шкільного насильства). Незважаючи на різке підвищення поінформованості громадськості, поширеність знущань, як і раніше, залишається однією з найнагальніших проблем, з якими стикається молодь нашої країни. Залякування є постійною проблемою громадської охорони здоров'я, яка значно впливає на шкільне середовище. Проте до останнього десятиліття знущання часто вважалися нормою і мали довгострокових наслідків. Дослідження сприяли кращому розумінню серйозних, часто довгострокових наслідків знущань. Зміна поглядів суспільства на знущання була викликана гучними випадками, які призвели до смерті чи самогубства. У зв'язку зі зростаючим занепокоєнням у США та в усьому світі з приводу шкільного насильства дослідники, педагоги та постачальники медичних послуг виявили, що знущання впливають на соціально-емоційне здоров'я учнів та впливають на безпеку в школі. Тому школи та представники органів охорони здоров'я прагнуть зрозуміти, чому діти залякують, та шукають способи розробити ефективні стратегії щодо зниження чи усунення факторів ризику залякування. У той час як будь-який учень може зазнати знущань у школі, учні з обмеженими можливостями та інші вразливі групи населення, такі як учні з академічними труднощами та порушеннями мови, особливо ризиковані. Студенти можуть піддаватися знущанням через їхню зовнішність, такий як окуляри, колір волосся і вага. Дослідження показують, що з учнів знущаються у шкільництві частіше, ніж з учнів чоловічої статі, але більше учнів чоловічої статі повідомляють про фізичному знущанні і загрози заподіяння шкоди. Це означає, що ця проблема є суттєвою, оскільки з нею борються більше половини учнів, батьків та всіх працівників навчальних закладів. Відсутність цілісного рішення у сфері соціально-педагогічної теорії та практики зумовила вибір теми дослідження Мета дослідження: теоретично обґрунтувати соціально-педагогічні умови та розробити методичні поради соціальним педагогам з соціальної профілактики булінгу в закладах загальної середньої освіти. Завдання дослідження: 1. Розкрити сутність поняття «булінгу». 2. Дослідити нормативно-правову базу попередження булінгу в середовищі закладу загальної середньої освіти. 3. Проаналізувати стан проблеми булінгу в закладах загальної середньої освіти. 4. Виявити ефективні соціально-педагогічні умови соціальної профілактики булінгу в закладах загальної середньої освіти. 5. Розробити соціально-педагогічні умови соціальної профілактики булінгу в ЗЗСО. Об’єкт дослідження: булінг як соціально-педагогічна проблема в закладах загальної середньої освіти. Предмет дослідження: сукупність соціально-педагогічних умов соціальної профілактики булінгу у середовищі здобувачів загальної середньої освіти. Методи дослідження: - теоретичні методи (аналіз, порівняння, узагальнення) для вивчення наукової літератури і визначення концептуальних засад, дослідження, уточнення сутності та змісту бюулінгу в ЗЗСО; - емпіричні методи (пряме і непряме спостереження, самооцінювання) для визначення інструментарію, соціально-педагогічних умов соціальної профілактики булінгу в учнівському середовищі закладів загальної середньої освіти. Теоретичне значення дослідження полягає у визначенні проблеми булінгу та визначення соціально-педагогічних умов соціальної профілактики булінгу в закладі загальної середньої освіти. Структура роботи. Робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел ( 32 найменування). Основний зміст роботи викладено на 60ти сторінках.
Інші роботи з даної категорії: