0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Використання конструкторів LEGO Education як засобу формування пізнавальної сфери дітей дошкільного віку (ID:876028)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 51
Рік виконання: 2023
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………………...3 РОЗДІЛ 1. Теоретичні аспекти використання конструкторів LEGO Education як засобу формування пізнавальної сфери дітей дошкільного віку………………………………………………………………………. 5 1.1. Історія виникнення конструктора LEGO……………………………………5 1.2. LEGO-конструювання як засіб розвитку пізнавальних здібностей у дітей дошкільного віку………………………………………………….….. .…………. 9 1.3.Методика використання LEGO-конструювання в закладах дошкільної освіти………………………………………………………………………………..14 РОЗДІЛ 2. Педагогічні умови використання конструкторів LEGO Education як засобу формування пізнавальної сфери дітей дошкільного віку…………………………………………………………………………21 2.1. Досвід використання LEGO-конструкторів в освітньому процесі старшої групи……………………………………………………………………………… 21 2.2. Аналіз проведеної роботи………………………………………………... 25 ВИСНОВКИ ……………………………………………………………………… 27 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………………29 ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Докорінні зміни у соціально-економічній, культурній, освітній системах України, пов’язані з побудовою нової української держави, її інтеграцією у світове та європейське співтовариство, зумовили переорієнтацію вимог до її громадянина. На перший план виступають такі риси як адаптованість, креативність, здатність творчо підходити до вирішення будь-яких проблем. У зв’язку з цим, стратегічним завданням, висунутим перед закладами освіти всіх рівнів, є виховання інтелектуальної, ініціативної, соціально мобільної, творчої особистості, відкритої для всього нового, здатної міркувати і знаходити нові, оригінальні, нестандартні шляхи вирішення будь-якої ситуації. Розвиток пізнавальної сфери у вихованців є пріоритетним завданням дошкільної освіти, що зазначено у Законі України «Про дошкільну освіту», Базовому компоненті дошкільної освіти в Україні та у чинних освітніх програмах. При цьому найсприятливішим для роботи у цьому напрямку педагоги вважають безпосередньо дошкільний вік, оскільки саме у цьому віці інтенсивно розвиваються пізнавальні процеси вихованців – формується образне мислення, творча уява, зорова пам'ять, що сприяють орієнтації дитини в навколишньому світі, допомагають їй легше й швидше «адаптуватися» у нових умовах, знаходити нестандартні рішення навчальних завдань, тобто сприяють становленню дошкільника як творчої особистості. Крім того, дошкільний вік є періодом розквіту різних видів діяльності, що мають значні можливості для розвитку творчих здібностей вихованців. Зауважимо, що проблема розвитку пізнавальної сфери у дітей дошкільного віку не є новою. Так, науковцями досліджено закономірності формування пізнавальної сфери у дошкільному віці (Б. Ананьєв, Л. Виготський, О. Запорожець, О. Ковальов, Г. Костюк, С. Рубінштейн та ін.). Разом з тим, питанню розвитку пізнавальної сфери у дітей дошкільного віку засобами LEGO-конструювання приділено, на наш погляд, не достатньо уваги, що й зумовило вибір теми нашого наукового дослідження. Метою дослідження є: теоретично обґрунтувати й практично перевірити ефективність використання LEGO - конструювання як засобу формування пізнавальної сфери у дітей дошкільного віку. Відповідно до мети визначено основні завдання дослідження: 1. З’ясувати історію виникнення конструктора LEGO. 2. Охарактеризувати LEGO-конструювання як засіб розвитку пізнавальної сфери у дітей дошкільного віку. 3. Розкрити методику використання LEGO-конструювання в закладах дошкільної освіти. 4. Вивчити досвід використання LEGO-конструкторів в освітньому процесі старшої групи. Об’єкт дослідження – пізнавальний розвиток дітей дошкільного віку. Предмет дослідження – використання LEGO - конструювання як засобу розвитку пізнавальної сфери дітей дошкільного віку. Гіпотеза дослідження полягає у припущенні, що формування пізнавальної сфери у дітей дошкільного віку засобами LEGO - конструювання буде ефективним за таких умов: систематичного залучення вихованців до конструктивної діяльності з LEGO; організації належного середовища та наявності цілеспрямованого психолого-педагогічного впливу з боку вихователя; здійснення індивідуального та диференційованого підходу до вихованців у процесі конструктивної діяльності. Методи дослідження: теоретичні методи: аналіз, порівняння, узагальнення, класифікація та систематизація даних науково-методичних, довідкових джерел, педагогічної документації. Емпіричні методи спостереження, бесіди, аналіз продуктів діяльності, вивчення досвіду вихователя. Структура курсової роботи: курсова робота складається із змісту, вступу, двох розділів, висновків, 14 використаних джерел, 30 сторінок, додатків.