0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Співробітництво вчителя і учня в навчанні (ID:876099)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 29
Рік виконання: 2023
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
Вступ 3 Розділ 1 Співпраця як основа успішної взаємодії учня та вчителя 6 1.1 Педагогіка співпраці – навчання через діалог та об'єднання 6 1.2 Способи та прийоми організації успішної співпраці 10 Розділ 2 Аналітичні аспекти вивчення сутності співробітництва вчителя та учня в навчанні 14 2.1 Аналіз педагогічного досвіду на прикладі шкіл 14 2.2 Рекомендації щодо організації успішної співпраці 22 Висновки 27
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Актуальність теми дослідження. Технологія співробітництва є сучасною освітньою технологією особистісно-орієнтованого типу і дозволяє реалізувати педагогічні вимоги другого покоління. Оскільки технологія співпраці має загально-педагогічний характер, вона може застосовуватися дуже широко: – по-перше, на усіх освітніх ступенях – від дошкільної освіти до підвищення кваліфікації вчителів; – по-друге, на уроках з різних предметів, починаючи з української мови та математики і закінчуючи такими практико-орієнтованими предметами, як фізкультура, інформатика, технологія, образотворче мистецтво; – по-третє, на шкільних заходах, де вивчається якийсь новий матеріал – на уроках, класних годинниках, педагогічних радах і навіть батьківських зборах. Відходить у минуле практика, коли вчитель працює фронтально з цілим класом. Найчастіше організовуються індивідуальні та групові форми роботи на уроці. Цінність технології полягає в тому, що вона допомагає вирішувати дуже важливі завдання на сучасному уроці: – примушує учня ставити цілі і знаходити способи їх досягнення; – набагато міцніше утримує увагу учня та активніше залучає його у роботу; – привчає дітей звертати увагу не лише на свої знання та вміння, а й контролювати засвоєння знань та якість роботи товариша; – допомагає кожній дитині висловитися, попередньо вислухавши та проаналізувавши відповіді інших. Тобто в дітей поступово формуються норми співробітництва, культури спілкування, що дозволить надалі будувати відносини з іншими людьми; – реалізує виховні завдання: виховання дружби, відповідальності, ініціативності, толерантності до інших. Практика показує, що разом навчатися не лише легше та цікавіше, а й значно ефективніше. Причому важливо, що ця ефективність стосується не лише академічних успіхів учнів, їхнього інтелектуального розвитку, а й морального. Допомогти другові, разом вирішити будь-які проблеми, розділити радість успіху чи гіркоту невдачі – так само природно, як сміятися, співати, радіти життю. Головна ідея навчання у співпраці – навчатись разом, а не просто щось виконувати разом! Керівники груп та їх склад підбираються за принципом об'єднання школярів різного рівня знань, поінформованості з цього предмету, сумісності учнів, що дозволяє взаємно доповнювати та збагачувати один одного. Чим відрізняється звичайне групове навчання від навчання у малих групах з технології співробітництва? Ця технологія навчання відрізняється нестандартністю побудови пізнавального процесу. Співробітництво, співтворчість учня та вчителя – обов'язкова основа цієї роботи, у процесі якої формуються комунікативні компетенції. Застосування педагогіки співробітництва у навчально-виховному процесі сприяє вихованню всебічно розвиненої, високопрофесійної, інтелектуальної особистості, орієнтованої на загальнолюдські цінності, творчої, здатної приймати правильні рішення в кризових ситуаціях, яка не боїться брати відповідальність. Аналіз останніх досліджень і публікацій. Проблемами співробітництва вчителя і учня в навчанні займалися багато авторів, наприклад, Т.З. Александрович, В. Андрущенко, І. Бех, О. Власенко, С.У. Гончаренко, Л.В. Гуреєва, В. Дволучанська, В.Ф. Калошин, А. Капінус, А. Лейчук, І.П. Підласий, Л.М. Пінчук, Л. Прокопів, Л. Савенкова, Н.П. Столярова, І. Табачек, Н. Федорова, Н. Чорноус, В.В. Ягупов і багато інших. Об’єктом дослідження є навчальний процес. Предметом дослідження є співробітництво в навчанні. Мета дослідження – теоретично розглянути сутність співробітництва вчителя і учня в навчанні. Мета роботи передбачає вирішення наступних завдань: - охарактеризувати педагогіку співпраці – навчання через діалог та об'єднання; - розглянути способи та прийоми організації успішної співпраці; - провести аналіз педагогічного досвіду на прикладі шкіл; - навести рекомендації щодо організації успішної співпраці. Методи дослідження в курсовій роботі були використані наступні: теоретичні методи: синтез, узагальнення, аналіз наукових джерел, систематизація, діалектичний метод. Структура. Курсова робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел і додатків.
Інші роботи з даної категорії: