Використання драматизації в процесі формування англомовного діалогічного мовлення (ID:876174)
Зміст
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1 ДРАМАТИЗАЦІЯ ЯК МЕТОД ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВИХ УМІНЬ ТА НАВИЧОК 7
1.1 Визначення поняття "драматизація" 7
1.2 Можливості використання драматизації у процесі навчання мовлення 9
1.3 Основні принципи драматизації в навчанні мови 12
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 1 15
РОЗДІЛ 2 ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ДРАМАТИЗАЦІЇ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОГО ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ 17
2.1 Види драматизації для розвитку мовленнєвих умінь та навичок учнів 17
2.2 Методичні рекомендації щодо використання драматизації для формування англомовного діалогічного мовлення 19
2.3 Приклади використання драматизації в англомовному навчанні 21
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 2 23
РОЗДІЛ 3 ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ДРАМАТИЗАЦІЇ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОГО ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ 24
3.1 Оцінка результатів використання драматизації в англомовному навчанні 24
3.2 Переваги та недоліки використання драматизації в навчальному процесі 25
2.3 Застосування драматизації як засобу мотивації учнів до навчання мови 28
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 3 30
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ 32
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34
Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність дослідження. Використання драматизації як методу навчання англійської мови є актуальним дослідженням у сучасній освіті. Зокрема, формування англомовного діалогічного мовлення є однією з ключових задач, яку ставлять перед собою вчителі англійської мови в навчальних закладах різного рівня. Врахування цього методу може допомогти у покращенні результатів навчання та розвитку мовленнєвих навичок учнів.
Об'єкт дослідження. Об'єктом дослідження є процес формування англомовного діалогічного мовлення, включаючи розвиток комунікативних та соціальних навичок учнів, розвиток креативності та винахідливості учнів, а також підвищення мотивації учнів до навчання англійської мови.
Предмет дослідження. Предметом дослідження є використання драматизації як методу навчання англійської мови з метою формування англомовного діалогічного мовлення.
Ступінь дослідження проблеми в спеціальній науковій літературі. Проблема використання драматизації в процесі формування англомовного діалогічного мовлення є досить добре дослідженою в спеціальній науковій літературі. Низка досліджень була проведена у різних країнах світу, включаючи США, Великобританію, Канаду, Японію, Китай та інші. У спеціальній літературі можна знайти відомості про методику використання драматизації, методичні рекомендації щодо проведення уроків з використанням цього методу, приклади практичного застосування драматизації у навчальному процесі та результати досліджень ефективності цього методу.
Мета дослідження. Метою дослідження є визначення ефективності використання драматизації як методу навчання англійської мови з метою формування англомовного діалогічного мовлення.
Завдання дослідження:
1. Розглянути теоретичні основи використання драматизації як методу навчання англійської мови.
2. Дослідити взаємодію між учнями та вчителями у процесі використання драматизації.
3. Визначити ефективність використання драматизації як методу формування англомовного діалогічного мовлення.
4. Оцінити результати використання драматизації в англомовному навчанні.
5. Визначити переваги та недоліки використання драматизації в навчальному процесі.
6. Зробити висновки.
Матеріал дослідження. Теоретичні основи використання драматизації як методу навчання англійської мови. Аналіз взаємодії між учнями та вчителями у процесі використання драматизації. Розгляд методичних аспектів використання драматизації у навчальному процесі, включаючи методичні рекомендації та приклади використання цього методу. Розгляд переваг та недоліків використання драматизації в навчальному процесі, зокрема з точки зору використання ресурсів та часу.
Методи дослідження. Аналіз наукової літератури та публікацій. Опитування вчителів та учнів, які використовують драматизацію в навчальному процесі, для з'ясування їхнього досвіду та думок про ефективність методу. Використання методів аналізу статистичних даних для порівняння результатів використання драматизації з іншими методами навчання. Аналіз взаємодії між учнями під час розв'язання задач та завдань, які виконуються за допомогою драматизації, з метою оцінки впливу методу на розвиток комунікативних та соціальних навичок учнів.
Теоретичне і практичне значення отриманих результатів дослідження.
Теоретичне значення отриманих результатів дослідження полягає в тому, що вони дозволяють підтвердити ефективність використання драматизації в процесі формування англомовного діалогічного мовлення.
Практичне значення отриманих результатів полягає в тому, що вони можуть бути використані вчителями англійської мови для покращення процесу навчання та формування діалогічного мовлення учнів.
Інші роботи з даної категорії: