0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Загальна характеристика освітніх технологій (ID:885602)

Тип роботи: інше
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 38
Рік виконання: 2023
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
1. основні ідеї видатних педагогів щодо історичних аспектів технологізації в освіті( за пос.І.Дичківської і пос.О.Янкович); 2.порівняння підходів до структури та класифікації освітніх технологій (за Г.Селевком ( пос. І.Дичківської) та І.Прокопенком( пос. О.Янкович); 3.ознаки технологій розкривати за посібником І.Дичківської; 4.цілепокладання у когнітивній сфері розшифрувати як пояснення оновленої таксономії цілей за Лорином Андерсоном ( за пос.О.Янкович).
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Освітня технологія – це спосіб спільної діяльності вчителя та учнів, для якого притаманні передусім послідовність у реалізації дій (алгоритмічність), постійне і систематичне вимірювання рівня навчальних досягнень і сформованості виховних якостей (діагностичність), взаємозв’язок основних елементів технології, якими є мета, зміст, форми, методи, засоби взаємодії учасників педагогічного процесу та результат (системність). Міжнародний експерт із проблем педагогічних технологій І. Підласий констатує існування лише трьох технологій: продуктивної, поблажливої та партнерської. Продуктивна технологія є найдоцільнішою в ринкових умовах. Її мета – допомогти учням отримати максимум продуктивних знань та вмінь. Поблажлива технологія застосовується тоді, коли пріоритетним у школі є особистісно зорієнтоване навчання, скероване на задоволення запитів учня. Якщо освітній процес спрямований на засвоєння предмета і задоволення потреб школяра, то виникає необхідність у партнерськійтехнології.
Інші роботи з даної категорії: