0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Вивчення сім’ї школяра в системі роботи класного керівника (ID:890145)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 23
Рік виконання: 2016
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ПЛАН ВСТУП. …………………………………………………..…………………3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ РОБОТИ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА З СІМ’ЄЮ ШКОЛЯРА…………………………..…………..........6 1.1. Загальна характеристика педагогічної взаємодії класного керівника і сім'ї........................................................................................................6 1.2. Вивчення сім’ї школяра як напрям роботи класного керівника з батьками…………………………………………………………………………...8 1.3. Форми та методи вивчення класним керівником сім’ї школяра..11 РОЗДІЛ 2. ДОСВІД ОРГАНІЗАЦІЇ ДОСЛІДЖЕННЯ СІМ’Ї КЛАСНИМ КЕРІВНИКОМ СУЧАСНОЇ ШКОЛИ………………………………………….15 2.1. В.О. Сухомлинський, А.С. Макаренко про значення вивчення сім’ї школяра класним керівником…………………………………………………...15 2.2. Особливості сучасної сім’ї і значення її вивчення в роботі класного керівника…………………………………………………………………………18 ВИСНОВКИ………………………………………………………………….…..20СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ…………………………………………………...........22
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність дослідження. Сім'я є природним середовищем первинної соціалізації дитини, джерелом її матеріальної та емоційної підтримки, засобом збереження і передання культурних цінностей від покоління до покоління. З перших днів появи дитини на світ сім'я покликана готувати її до життя та практичної діяльності, в домашніх умовах забезпечити розумну організацію її життя, допомогти засвоїти позитивний досвід старших поколінь, набути власного досвіду поведінки й діяльності. Оскільки мета виховання підростаючого покоління — формування всебічно розвиненої особистості, сім'я, як і школа, здійснює моральне, розумове, трудове, естетичне і фізичне виховання, яке саме і надає школа, тобто вчителі та батьки.
Інші роботи з даної категорії: