0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розвиток номінативного словника у молодших школярів з розладами аутистичного спектра (ID:890970)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 31
Рік виконання: 2023
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП: 4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ НОМ. СЛОВНИКА У ДЕТЕЙЗ PAC. 6 1.1. Характеристика д.молодшого шк. вікуз PAC. 6 1.2. Психолінгвістичні особливл. розвитку словника у д.молодшого шк. вікуз PAC. 10 1.3. Форм. номін.словника у д.молодшого шк. вікуз PAC. 11 Висновки з розділу 1 13 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ номін.СЛОВНИКА У Д.МОЛОДШОГО ШК. ВІКУЗ PAC. 17 2.1. Організація дослідження особливостей розвитку номін.словника у д.молодшого шк. вікуз PAC. 17 2.2. Аналіз дослідження. 21 2.3. Методичні рекомендації щодо розвитку номін.словника у д.молодшого шк. вікуз PAC. 25 Висновок до розділу 2. 27 ЛІТЕРАТУРА 30
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП: Розвиток мовленнєвих здібностей у дітей з розладами аутистичного спектра (PAC) відіграє важливу роль у їхньому адаптаційному процесі до соціального оточення. Однією з ключових складових мовленнєвого розвитку є формування та розширення номін.словника, який є базовим для здатності дитини точно та адекватно виражати свої думки, потреби та емоції. У даній роботі розглядається розвиток номін.словника у молодших школярів з PAC. Особливий інтерес представляє вивчення особливостей ном. словника у детейцієї вікової групи, оскільки це період інтенсивного мовленнєвого розвитку та активного освоєння нових слів і понять. Метою даної роботи є визначення особливостей розвитку номін.словника у молодших школярів з PAC, атакож виявлення можливих шляхів підтримки та стимуляції мовленнєвого розвитку цієї категорії дітей. Актуальність теми. Вивчення розвитку номін.словника у молодших школярів з розладами аутистичного спектра (PAC) є важливою і актуальною проблемою сучасної педагогіки та психології. Розлади аутистичного спектра є однією з найбільш поширених неврологічних порушень у дітей, і це вимагає специфічного підходу до навчання та розвитку. Об'єкт дослідження. Об'єктом дослідження є процес розвитку мовленнєвих навичок молодших школярів з розладами аутистичного спектра в умовах загальноосвітньої системи. Предмет дослідження. Предметом дослідження є методики та підходи до розвитку номін.словника у молодших школярів з розладами аутистичного спектра. Завдання дослідження • Проаналізувати наукову літературу з питань розвитку ном. словника у детейз розладами аутистичного спектра. • Вивчити та оцінити існуючі методики розвитку мовленнєвих навичок для даної категорії дітей. • Провести емпіричне дослідження на прикладі 2 учнів 4 класу, віком по 10 років, з метою вивчення особливостей їхнього номін.словника. • Систематизувати отримані дані та висунути рекомендації для педагогів та психологів.
Інші роботи з даної категорії: