0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування основ соціальної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами казки (ID:899336)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 33
Рік виконання: 2023
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ ЗАСОБАМИ КАЗКИ 1.1. Психолого педагогічні теорії і концепції дослідження формування основ соціальної компетентності дітей дошкільного віку 1.2. Особливості формування основ соціальної компетентності дітей дошкільного віку 1.3. Місце казок у формуванні основ соціальної компетентності дітей старшого дошкільного віку Висновки до першого розділу РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ОСНОВ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ КАЗКИ 2.1. Змістові компоненти, критерії, показники рівня сформованості основ соціальної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами казки 2.2. Методичні рекомендації щодо формування основ соціальної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами казки Висновки до другого розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження полягає в тому, що дошкільний вік є критично важливим періодом у розвитку дитини, коли закладаються основи її соціального розуміння та поведінки. В цей період діти активно формують свої уявлення про соціальні норми, взаємини, моральні цінності та взаємодію з оточуючими. Казки як освітній інструмент мають велику силу та можливості для розвитку соціальної компетентності, оскільки вони поєднують у собі навчання та розвагу, що робить процес навчання більш ефективним та привабливим для дітей. Казки дозволяють дітям ідентифікувати себе з героями, вчитися на їхніх помилках та успіхах, розвивати емпатію та розуміння емоцій інших людей. Також вони допомагають дітям краще розуміти соціальні ролі, норми та очікування. У світлі сучасних викликів і змін у суспільстві, питання соціальної адаптації та компетентності набуває особливої актуальності. Освіта, яка враховує ці аспекти від самого раннього віку, є важливим кроком у підготовці дітей до успішної інтеграції в суспільство. Таким чином, курсова робота на цю тему відповідає актуальним потребам освіти, розвитку дитини та суспільства в цілому, пропонуючи конкретні методи та підходи до використання казок як ефективного засобу для формування соціальної компетентності у дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження: методи та підходи до використання казок як освітнього інструменту для розвитку соціальної компетентності у дітей старшого дошкільного віку. Об'єкт дослідження: діти старшого дошкільного віку. Мета дослідження: визначення ефективності та способів використання казок для формування основ соціальної компетентності у дітей старшого дошкільного віку. Виходячи з поставленої мети, в ході роботи будуть виконані наступні завдання: - дослідити психолого педагогічні теорії і концепції дослідження формування основ соціальної компетентності дітей дошкільного віку; - охарактеризувати особливості формування; - визначити місце казок у формуванні основ соціальної компетентності - дослідити рівень сформованості основ соціальної компетентності серед дітей; - сформувати рекомендації щодо формування основ соціальної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами казки
Інші роботи з даної категорії: