0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація ігрової діяльності як засобу ознайомлення учнів початкової школи з навколишнім світом (ID:899412)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 45
Рік виконання: 2023
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………………..3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК МЕТОДУ ВИХОВАННЯ Й НАВЧАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ…………………………………………………………..5 1.1. Поняття та роль ігрової діяльності в навчанні……………………………..5 1.2. Психолого-педагогічні аспекти організації ігрової діяльності в початковій школі………………………………………………………………….8 1.3. Вплив ігор на пізнавальний розвиток дітей……………………………….13 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ……………………………………………………………………………16 2.1. Види ігор для ознайомлення учнів з навколишнім світом……………….16 2.2. Підбір ігор відповідно до вікових та індивідуальних особливостей учнів………………………………………………………………………………17 2.3. Методи та прийоми проведення ігрових занять…………………………..19 2.4. Роль вчителя в організації ігрової діяльності……………………………..22 РОЗДІЛ 3. ПРАКТИЧНА РЕАЛІЗАЦІЯ ІГОР ДЛЯ ОЗНАЙОМЛЕННЯ З НАВКОЛИШНІМ СВІТОМ…………………………………………………….23 3.1. Опис і аналіз проведених ігор……………………………………………...23 3.2. Результати спостережень за дітьми під час проведення ігрових занять..28 3.3. Оцінка впливу ігор на пізнавальний розвиток учнів……………………..30 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ………………………………………………...32 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………….35 ДОДАТКИ………………………………………………………………………..38
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. Наша держава, проголосивши людину найвищою цінністю, втілює гуманістичні ідеї у педагогічну теорію та практику. Тому, в сучасній школі, для самореалізації особистості учня, навчання має забезпечити оптимальні передумови, розкривати всі закладенів нього природні задатки. Щоб забезпечити єдність знань, уміннята навички учнів та їх творчих можливостей, розвиток таких здібностей має слугувати тільки змістовною умовою всіх предметів у початковій школі, органічно доповнювати навчальний процес. Розвиток творчих здібностей – це вміння використовувати знання в нестандартних ситуаціях, розвиток розумових дій. Під розвитком творчих здібностей розуміється також розвиток мислення – це вміти узагальнювати, творчо аналізувати ситуацію. На сучасному етапі розвимтку «Національна доктрина розвитку освіти» ставить перед педагогами такі завдання: створення для дитини умов для її максимального самовираження та самовизначення. Зрозуміло, що особистісний вектор розвитку кожного учня не завжди збігається з напрямком руху до великої науки. Але, щоб навчання приносило користь і задоволення, має здатність кожен учень. Сучасні учні початкової ланки – це діти, для яких ігрова діяльність близька і зрозуміла.Звичніі знайомі з дошкільного віку стосунки сприяють залученню до гри, що єобов’язковою умовою включення молодших школярів у відповідну діяльність.Під час гри діти вільніше, ніж під час будь–якої іншої діяльності, ставлять цілі, реалізують їх,аналізують результати. Граючи, вони виступають суб'єктами ігрового процесу, його активними творцями, здатними впливати на буття, постійно самовдосконалюючись. Сучасний напрямок досліджень визначається розширенням сфери використання ігрової форми навчання та вдосконаленням методики моделювання. Це пов'язано з тим, що тривалий час формі уроку, педагогічна наука не приділяла уваги. Таким чином з’явилася низка наукових, науково–методичних публікацій: Г. Ковальчук, В. Галузинський, М. Євтухов,Г. Осадчук, В. Корнєєв, Ю. Рісований, І. Підласий, С. Тесленко та ін. Мета дослідження – теоретично та емпірично обґрунтувати ігрову діяльність як засобу ознайомлення учнів початкової школи з навколишнім світом. Мета роботи зумовила виконання наступних завдань: - розглянути теоретичні засади використання ігрової діяльності як методу виховання й навчання в початковій школі; - визначити організацію ігрової діяльності в початковій школі; - провести практичну реалізацію ігор для ознайомлення з навколишнім світом; - визначити ефективність використання ігор для ознайомлення з навколишнім світом в початковій школі. Об’єкт дослідження: ігрова діяльність учнів початкової школи. Предмет дослідження: особливості розвитку ігрової діяльності як засобу ознайомлення учнів початкової школи з навколишнім світом. Методи дослідження: вивчення та аналіз психолого-педагогічної та науково-методичної літератури з теми дослідження; узагальнення одержаної інформації з метою дослідження сутності, змісту і значення ігрової діяльності учнів початкової школи; спостереження, тестування з метою дослідження стану організації ігрової діяльності. Структура дослідження: курсова робота складається зі вступу, трьох розділів, які в свою чергу поділені на підрозділи, висновків та списку використаних джерел.
Інші роботи з даної категорії: