Зразок роботи
Вступ
Актуальність теми. Реформування загальної середньої освіти, Національна доктрина освіти України передбачають методологічну переорієнтацію процесу навчання, індивідуально-диференційований та особистісно орієнтований підхід до навчання та оцінювання навчальних досягнень учнів, тому обрана тема є актуальною.
Процес удосконалення системи освіти визначається багатьма аспектами, насамперед покращенням методичної підготовки вчителів, застосуванням ефективних методів навчання відповідно до вимог життя, забезпеченням школи сучасною навчальною літературою, технічними засобами навчання, методичною літературою, комп'ютерними класами.
Якість, ефективність навчання і виховання підростаючого покоління зумовлені всією вчительською діяльністю, у процесі якої має бути забезпечений високий рівень викладання будь-якого предмета.
У державних документах, які визначають зміст, характер і спрямованість реформи загальноосвітньої школи, чітко накреслено мету і завдання навчання та виховання в початковій ланці освіти:
• закласти основи всебічного розвитку дітей;
• забезпечити формування стійких навичок якісного читання, рахунку, грамотного письма, розвитку мовлення;
• виховувати любов до землі, батьків, до традицій українського;
• народу, до українського слова, до самостійного здобуття знань і суспільно корисної праці.
Серед багатьох проблем початкової школи нової структури однією з найбільш складних і актуальних є формування і удосконалення навчально-пізнавального інтересу школярів, який є фундаментом розвитку особистості молодшого школяра в цілому.
Мета дослідження - теоретично обґрунтувати та практично апробувати формування у молодших школярів пізнавальних інтересів.
Завданнями нашого дослідження є:
1) Висвітлити погляди педагогів та психологів з даної проблеми.
2) Проаналізувати досвід роботи вчителя початкових класів із розвитку пізнавальних інтересів у молодших школярів.
3) Виявити складові системи роботи вчителя з розвитку пізнавальних інтересів у молодших школярів.
Об’єкт дослідження - розвиток пізнавальних інтересів у молодших школярів.
Предмет дослідження - система роботи вчителя, спрямованої на розвиток пізнавальних інтересів у молодших школярів.
Методи дослідження: теоретичні (аналіз літератури, історіографія), емпіричні (спостереження, метод інтерв’ю, тестування, анкетування).
Наукова і практична значущість: теоретично дослідили та практично апробували систему роботи вчителя щодо розвитку пізнавальних інтересів.
Структура роботи: робота складається із вступу, двох розділів, висновків, списку використаної літератури.