0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Використання театралізованої діяльності дітей дошкільного віку в естетичному вихованні (ID:907257)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 29
Рік виконання: 2023
Вартість: 2000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП …………………………………………………………………………… 5 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ ВИКОРИСТАННЯ ТЕАТРАЛІЗОВАНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ЕСТЕТИЧНОМУ ВИХОВАННІ ……………………………………………….. 8 1.1. Проблема естетичного виховання дітей старшого дошкільного віку шляхом застосування театралізованої діяльності в психолого-педагогічній літературі ………………………………………….………… 8 1.2. Значення, види театралізованої діяльності дошкільників, їх характеристика ……………………………………...……………………. 11 Висновки до розділу 1 ……………………………………………………. 14 РОЗДІЛ 2. ВИКОРИСТАННЯ ТЕАТРАЛІЗОВАНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ЕСТЕТИЧНОМУ ВИХОВАННІ … 16 2.1. Організація дослідження стану використання театралізованої діяльності дітей старшого дошкільного віку як засобу естетичного виховання …………………………………………………………………. 16 2.2. Система роботи з естетичного виховання дітей старшого дошкільного віку засобами театралізованої діяльності ……………….. 20 Висновки до розділу 2 …………………………………………………… 26 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ ……………………………………………………… 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ …………………………………….. 29
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
У сучасних наукових дослідженнях багатьох вчених (Г. Костюшко, Л. Сєрих, В. Шахрай) визначено, що театралізована діяльність має величезні можливості для збагачення та розкриття творчого потенціалу дітей дошкільного віку. Роль театралізованої діяльності у їх всебічному розвитку висвітлено у працях Л. Артемової, Р. Жуковської, Ю. Рубіної. Дослідники доводять, що театралізована діяльність має значні можливості щодо творчого самовиявлення особистості в період дошкільного дитинства Питання естетичного виховання в педагогіці завжди приділялося досить багато уваги. Філософсько-естетичні аспекти розглядаються в наукових працях Ю. Афанасьєва, М. Кагана. Психологічні основи естетичного виховання висвітлюються у дослідженнях Л. Божович, Л. Виготського. Теорія естетичного виховання дошкільників сформована на основі наукових висновків О. Запорожця, В. Котляра. Театралізована діяльність впливає на формування та розвиток естетичного смаку, оскільки є одним із засобів естетичного виховання та засобом розвитку творчих здібностей, що створює атмосферу розкутості, самореалізації та самостійності особистості
Інші роботи з даної категорії: