0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ (ІТ) В ІНКЛЮЗИВНОМУ НАВЧАННІ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ (МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ) (ID:922952)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 147
Рік виконання: 2019
Вартість: 15200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………………4 РОЗДІЛ 1. ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОПАНУВАННЯ УЧНЯМИ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИМИ ТЕХНОЛОГІЯМИ…………………………………..8 1.1.Теоретичні аспекти дослідження сутності поняття «інклюзивна освіта» в умовах використання інформаційно-комунікаційних технологій …………..8 1.2. Зарубіжний досвід впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в інклюзивному навчанні учнів з особливими освітніми потребами ………………………………………………………………………..23 1.3.Основні риси освітнього процесу учнів з інтелектуальними порушеннями…………………………………………………………………….33 1.4. Психофізіологічні характеристики опанування інформаційно-комунікаційними технологіями учнями з інтелектуальними порушеннями...44 РОЗДІЛ 2. ІТ ПІДТРИМКА ОСВІТИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ: НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ………………………………………………………………..59 2.1. Навчально-методичне забезпечення освітнього процесу молодших школярів з інтелектуальними порушеннями………………………………….59 2.2.Використання електронного навчально-методичного забезпечення для роботи з молодшими школярами з інтелектуальними порушеннями ……66 2.2.1. Електронне навчально-методичне забезпечення проведення уроку з літературного читання для молодших школярів з інтелектуальними порушеннями …………………………………………………………………..66 2.2.2. Електронне навчально-методичне забезпечення проведення уроку з математики для молодших школярів з інтелектуальними порушеннями …73 2.3. Хмарні технології як засіб зберігання навчально-методичного забезпечення для молодших школярів з інтелектуальними порушеннями…78 РОЗДІЛ 3. МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВІЙ РОБОТІ З ДІТЬМИ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ………..85 3.1. Принципи та методи проведення корекційно-розвиткової роботи з дітьми з інтелектуальними порушеннями в умовах застосування інформаційних технологій ……………………………………………………85 3.2. Методичні рекомендації для корекційних педагогів з використання інформаційних технологій в корекційно-розвитковій роботі з дітьми з інтелектуальними порушеннями………………………………………………..94 3.3. Досвід застосування інформаційних технологій в проведенні корекційно-розвиткових занять із дітьми з інтелектуальними порушеннями зарубіжними країнами…………………………………………………………………………98 3.4. Розробка корекційно-розвиткових занять із застосуванням інформаційних технологій та ефективність їх проведення для дітей з інтелектуальними порушеннями………………………………………………107 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ………………………………………….…..119 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ……………………………..…..123 ДОДАТКИ……………………………………………………………………..140
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1.3.Основні риси освітнього процесу учнів з інтелектуальними порушеннями На сьогодні як і в міжнародній термінології, так і в Україні зокрема запропоновано використовувати для дітей з порушеннями термін «діти з особливими освітніми потребами», який стосуться різних нозологій та порушень різного ступеня ураження: як інвалідність у важкій формі, так і середнього ступеня тяжкості [68, с. 6]. У науковій літературі до таких порушень належать: порушення слуху, (глухі, зі зниженим слухом), порушення зору (сліпі, зі зни женим зором), порушеннями мовлення, затримка психічного розвитку, розумова відсталість, порушення опорно-рухового апарату [69]. Порушення інтелекту (розумова відсталість) - це стійке, незворотне порушення пізнавальної діяльності, викликане органічним ураженням головного мозку. При цьому у дітей страждають всі вищі психічні функції, й особливо інтелект, що робить опанування ними навчальним матеріалом в умовах інклюзивного навчання без створення спеціальних умов надзвичайно складним [92, с. 145]. Інтелектуальні порушення - досить складна особливість перебігу розвитку дитини. Відомо, що інтелектуальні порушення - це системне порушення пізнавальної діяльності, що має зворотний (затримка психічного розвитку) та незворотний характер. Одна з першопричин виникнення таких інтелектуальних порушень - органічне ураження кори головного мозку, що має непрогресуючий характер, тому такі діти здатні до поступового пізнавального розвитку, хоча зі значними труднощами. Така особливість дитини не обмежує її можливості розвиватися та жити в суспільстві, маючи власні перспективи. Інтелектуальні порушення - лише особливий розвиток дитини, котрий не вичерпує всіх її потенційних можливостей. Вона навчатиметься, проте дуже повільно, а певні знання та навички може не опанувати [91, с. 4].