0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

РОЛЬ АДАПТИВНО-ЦИФРОВОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ (ID:923260)

Тип роботи: стаття
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 15
Рік виконання: 2020
Вартість: 2000
Купити цю роботу
Зміст
Анотація Постановка проблеми Аналіз останніх досліджень і публікацій МЕТА РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ВИСНОВКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ПОДАЛЬШИХ ДОСЛІДЖЕНЬ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: REFERENCES
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Анотація. У статті висвітлено підходи сучасних науковців до трактування поняття «компетентність», «професійна компетентність студентів», «адаптивне освітнє середовище», «цифрове освітнє середовище», «адаптивно-цифрове середовище». Визначено умови формування та розвитку професійної компетентності студентів: організаційно-управлінські (навчальний план, семестрові графіки, складання розкладу, вироблення критеріїв визначення рівня компетентності, матеріально-технічне оснащення освітнього процесу); навчально-методичні (відбір змісту занять, інтеграція різних курсів, виділення провідних ідей); технологічні (контрольно-оціночні, організація активних форм навчання, визначення груп умінь, що входять до компетентності, використання інноваційних технологій); психолого-педагогічні (здійснення діагностики розвитку студентів, система стимулювання мотивації вчення, визначення критеріїв компетентності, рефлексивно-оціночний етап кожного заняття, включення студентів у співуправління). Сформовано особливості впливу адаптивно-цифрового середовища на організацію освітнього процесу та формування професійної компетентності студентів. Зауважено, що розвиток цифрових компетентностей, розуміння цифрового середовища, адаптація до цифрових контекстів формують нові освітні стратегії розвитку цифрових компетентностей учасників освітнього процесу. Наведено комплекс психолого-педагогічних умов, які забезпечують ефективність процесу розвитку професійної компетентності студентів в умовах цифрового освітнього середовища ЗВО. Досліджуючи вплив адаптивно-цифрового середовища на організацію освітнього процесу та формування професійної компетентності студентів, відзначено його особливості, які полягають в об'єднанні практичної і творчої сторін цього процесу, що включає когнітивну, операційно-технологічну, мотиваційну, етичну, соціальну та інші складові, а також його результати, систему ціннісних орієнтації, і ін. Розроблено модель застосування адаптивно-цифрового середовища для формування професійної компетентності студентів закладів вищої освіти, яка змістовно інтегрує вхідний, структурний, організаційно-діяльнісний, критеріально-оціночний і вихідний блоки. Ключові слова: вища освіта, компетентність, професійна компетентність, адаптивне освітнє середовище, цифрове освітнє середовище, адаптивно-цифрове середовище.
Інші роботи з даної категорії: