0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ВИКЛАДАЧІВ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ (ID:923363)

Тип роботи: стаття
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 13
Рік виконання: 2021
Вартість: 3000
Купити цю роботу
Зміст
Анотація Постановка проблеми Аналіз останніх досліджень і публікацій Мета Виклад основного матеріалу Висновки Література References
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Анотація. Дана стаття націлена на комплексний аналіз комунікативної компетентності викладачів у контексті організації освітнього процесу у професійно-технічних навчальних закладів. У роботі, що пропонується до уваги, проаналізовано різні підходи до тлумачення поняття компетентності, визначено місце комунікативної компетентності в системі ключових особистісних компетенцій викладача. У світі все більшу роль відіграє вміння людей взаємодіяти один з одним – від цього залежить ефективність роботи, рівень взаємовідносин. З 1990 року у документах ЮНЕСКО окреслюється коло компетенцій (до його складу входить комунікативна компетенція), які мають розглядатися як бажаний результат освіти. Комунікативна компетентність набула особливого статусу в процесі реформування системи освіти в Україні. У роботі окреслено становлення нових перспективних та інноваційних підходів до навчання саме в галузі професійно-технічної освіти (засвоєння наукових знань і набуття практичного досвіду відбувається під знаком професійної спрямованості, тобто у плані підготовки до діяльності в галузі обраної професії; вивчення навчальних дисциплін у розвитку - здобувачі освіти опановують наукові знання та методи їх інтерпретації, знайомляться із проблемами, завданнями та способами їх вирішення; поєднання наукового й навчального процесів - самостійна навчально-пізнавальна діяльність студентів протікає разом з дослідницькою роботою). Поняття комунікативної та комунікаційної компетенції не є тотожними за значенням, проте нормою спілкування у сучасному світі стало використання сучасних новітніх комунікаційних засобів, зокрема, інформаційних технологій. Тому звичайна мовна комунікація нині широко використовується у площині комп’ютерних інтернет-технологій. Значна увага у роботі привернута до ролі інформаційно-комунікаційної компетентності викладача сучасного закладу професійно-технічної освіти, як складової його комунікативної компетентності. Важливою умовою виконання професійних функцій педагогів, вирішення основних дидактичних та навчально-виховних завдань стає комунікативна компетентність, яка є відображенням професійної компетентності викладача в цілому. Виокремлено основні проблеми формування комунікативної компетентності у викладачів професійно-технічних закладів освіти. Ключові слова: комунікативна компетентність, комунікативні технології, професійно-технічна освіта, освітній процес.
Інші роботи з даної категорії: