0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Повага до дитини як принцип виховання» (ID:923661)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 23
Рік виконання: 2022
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
Зміст ВСТУП…………………………………………………………………….4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПОВАГИ ДО ДИТИНИ ЯК ПРИНЦИПУ ВИХОВАННЯ...........................................7 1.1. Поняття принципів виховання в сучасній педагогіці. Місце поваги до дитини серед інших принципів виховання………………...…………7 1.2. Сутність поваги до дитини……………………………………….….11 РОЗДІЛ 2. Процес виховання дітей у сім'ї та у школі у контексті прояву поваги до особистості дитини………………………………………..17 2.1. Повага до дитини як педагогічна кульутра сучасної сім'ї та її вплив на розвиток дитини………………………………………………………………17 2.2. Гуманне ставлення вчителя до кожного учня як ефективна умова забезпечення високого рівня його творчої активності та самоактивності……………………...…………………………………………..24 ВИСНОВКИ….…………………………………………………………..22 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………...23
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
В сучасній шкільній практиці для вчителя дуже важливо вміти відчути в учневі рівного собі, бути готовим до душевного спілкування. Педагогічно організоване спілкування виступає провідною умовою гуманізації взаємин вчителя з учнями. В основі такого спілкування лежить гуманістична позиція вчителя, що виражається в особистісному підході до учня, орієнтації на проблемне діалогічне спілкування і спільну творчу діяльність. Вчитель демонструє еталон стосунків людей, показує значення для них гуманістичних норм. Педагогічне спілкування можливе за умов відкритості обох сторін, їх взаємної довіри. З цією метою і в класі, і в школі створюється атмосфера дружньої прихильності, яка знімає у вихованців почуття страху перед учительською суворістю, створює умови, що дозволяють вільно виявляти своє власне "Я", не остерігаючись посягань на особисту індивідуальність з боку інших учнів, ні з боку вчителя [7]. Гуманізм взаємин учителів та учнів органічно поєднується із справжнім демократизмом. Це зовсім не означає припинення ролі вчителя. Педагогічні позиції будь-якого вчителя в школі тільки зміцняться, якщо буде досягнуте ділове, дружнє співробітництво його з учнями. Якщо вони (дорослі) готові будуть поділити з учнями свою владу, функції, не побояться спілкування з вихованцями на рівних. Важливою передумовою впливу вчителів на своїх вихованців є характер зв’язку між формою та змістом їхніх взаємин. Вони можуть співпадати, а можуть і не співпадати. Іноді за досить позитивною формою приховується негативний зміст, і навпаки, за зовні не у всьому педагогічною формою може бути глибокий педагогічний зміст. Таким чином, визначальною передумовою педагогічного впливу є зміст взаємин дорослих і дітей. Урахування і використання цієї закономірності має вирішальне значення у виховному процесі. Важливо, щоб форма відповідала характерові взаємин між педагогом і вихованцем. Не викликає сумніву, що вірно вибраний тон спілкування з певними учнями допомагає педагогові ефективніше впливати на кожного в них. Характер взаємин учителя з учнями значною мірою залежить від характеру застосованих ним педагогічних вимог. У зв’язку з цим в арсеналі методів Івах С.М. педагогічного впливу дедалі більшу роль повинні відігравати санкції демократичного плану – здійснення впливу через колектив і його органи. Утвердження гуманістичного та демократичного мислення передбачає розуміння педагогом суспільно-економічних і політичних змін, що відбуваються, чутливість до змін в особистості її позицій, цінностей, потреб і мотивів. На довірі, співробітництві з учнями будують взаємини всі передові педагоги. В основі їх роботи – послідовне, цілеспрямоване формування гуманістичної системи спілкування з учнями, яка сприяє перетворенню кожної дитини у вільну, самостійно мислячу особистість, здатну поважати себе й інших. А це дає можливість успішно впливати на вихованця. Шкільні роки й навчальні взаємини формують майбутнє життя дітей. На жаль, з’ясування реальних стосунків у системі “вчитель-учень” і “учень-учні” показують: гуманні стосунки, доброта, справедливість, толерантність, власна гідність, повага до навколишніх – ще не стали центром життєдіяльності суб’єктів сучасної школи, а тому виховання гуманної особистості є педагогічною проблемою, яка породжена процесом, що в своїй основі будується на принципі суб’єкт-об’єктних відносин. Один виголошує істини, другий їх сприймає (або не сприймає). Цей процес настільки заорганізований, загнаний у рамки імперативів, що не дає змоги учневі розвивати свої особистісні, тільки йому притаманні якості, реалізувати свої здібності, інтереси, прагнення. Щоб уникнути цієї вади слід якомога швидше впроваджувати систему “суб’єкт-суб’єктних” відносин між учнем і вчителем, які створюють психологічний комфорт. З урахуванням цих та інших підходів концептуальну модель гуманних стосунків розглядають, як збереження й забезпечення здоров’я учня, розвиток його розумових, моральних і естетичних почуттів, потреби і діяльності, включення його в культурно-творчий діалог, у світ національної культури, соціалізацію стосунків. Саме такий педагогічний процес забезпечує високий рівень самосприйняття особистості, яке є обов’язковою складовою моральної цінності людини.
Інші роботи з даної категорії: