0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Організація проблемного навчання у школі на уроках інформатики» (ID:923664)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 38
Рік виконання: 2022
Вартість: 700
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП ……………………………………………………………………………3 РОЗДІЛ I. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ ……………………………………………………………………6 1.1. Суть проблемного навчання та технологія його реалізації….……....6 1.2. Види проблемних ситуацій , способи створення та їх вплив на розвиток мислення ……………………………………………………...….......10 1.3. Роль проблемного навчання в підвищенні розумового розвитку учнів…………………………………………………………………………...….15 РОЗДІЛ II. ВИКОРИСТАННЯ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ ДЛЯ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ І МИСЛЕННЯ УЧНІВ…………………..……………..….18 2.1.Аналіз педагогічного досвіду з використання проблемних ситуацій як засобу розвитку мислення учнів при вивченні інформатики…………...…18 2.2. Розробка уроку інформатики з використанням проблемних ситуацій з метою розвитку мислення учнів ……………....………….…….….23 ВИСНОВКИ …………………………………………………………………….36 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ……………………………………38
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Проблемний вид навчання дуже добре розкривається та широко використовується на уроках інформатики, бо діти вчаться вирішувати завдання різними способами, що сприяє розвитку мислення і творчої активності учнів. При вирішенні завдань тільки одним способом у учнів єдина мета - знайти правильну відповідь. Якщо ж потрібно застосувати при цьому кілька способів, школярі намагаються відшукати найбільш оригінальне, красиве, економічне рішення. Для цього вони згадують багато теоретичні факти, методи і прийоми, аналізують їх з точки зору застосування до даної в задачі ситуації, накопичують певний досвід застосування одних і тих же знань до різних питань. Все це активізує розумову діяльність школярів, прищеплює інтерес до предмету. Практичні роботи з інформатики в значній мірі зводяться до освоєння технічних прийомів при роботі з обладнанням і стандартними програмними продуктами (текстовий редактор, електронні таблиці, система управління базами даних (СКБД), майстер презентацій, браузер, графічний редактор, середовище програмування ...). При такому підході ми фактично навчаємо дітей за принципом «слухай, дивись, запам'ятовуй і повторюй». Можливо, фарби тут кілька згущені, але все ж часто в процесі викладання інформатики процеси запам'ятовування переважають над процесами мислення. А сучасне життя постійно ставить перед людиною гострі і невідкладні завдання і проблеми, тому, інтелектуальний розвиток учнів завжди було і залишається однією з основних загальноосвітніх і виховних завдань, що переконливо доводить сучасна психологія і педагогіка. Звернувшись до аналізу науково-педагогічної літератури та опрацювавши дослідницькі роботи вчителів інформатики, було виявлено, що у школах на уроках інформатики треба і необхідно застосовувати проблемний вид навчання. Дарія Володимирівна Іванова, учитель Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №116, вважає, що «розвивати мислення учнів, творчі здібності, педагогічно правильно організувати навчання можна тільки використовуючи принцип проблемності [10 ] ».