0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Формування моральних звичок школярів» (ID:923665)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 27
Рік виконання: 2022
Вартість: 700
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Стор. Вступ 3 1.Процес виховання 6 1.1Суть процесу виховання моральних звичок 6 1.2Характеристика принципів виховання 9 2. Моральне виховання як змістовий компонент виховного процесу 12 2.1 Зміст виховання: педагогічна проблема 12 2.2 Формування моральних звичок у школярів в процесі практичної діяльності 18 2.3 Дослідження форм та методів організації виховного процесу 23 Висновки 25 Література 27
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Модифікацією методу виховують ситуацій є змагання, воно сприяє формуванню якостей конкурентоспроможної особистості. Цей метод спирається на природні схильності дитини до лідерства, до суперництва. У процесі змагання дитина досягає певного успіху у відносинах з товаришами, набуває новий соціальний статус. Змагання викликає не тільки активність дитини, а й формує у нього здатність до самоактуалізації. Створення уявних ситуацій морального вибору, близьких життєвому досвіду школярів. Колективний аналіз ситуації-аналога допомагає зробити правильний моральний вибір у скрутних, суперечливих життєвих обставинах. Отже, ми проаналізували деякі методи формування моральної поведінки школярів. Потрібно відзначити, що в реальних умовах педагогічного процесу методи виховання виступають у складній і суперечливій єдності. Вирішальне значення тут має не логіка окремих «відокремлених» засобів, а гармонійно організована їхня система. Зрозуміло, на якомусь певному етапі виховного процесу той чи інший метод може застосовуватися в більш-менш ізольованому вигляді. Але без відповідного підкріплення іншими методами, без взаємодії з ними він втрачає своє призначення, уповільнює рух виховного процесу до наміченої мети. І ще моральність формується не на словесних або діяльнісних заходах, а у повсякденних стосунках і складнощі життя, в яких дитині доводиться розбиратися, робити вибір, ухвалювати рішення і робити вчинки. Тому методи морального виховання повинні бути взаємопов'язані з життям.
Інші роботи з даної категорії: