0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Індивідуальна робота з важкими дітьми у системі роботи класного керівника» (ID:923668)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 23
Рік виконання: 2022
Вартість: 600
Купити цю роботу
Зміст
ПЛАН стор. ВСТУП……………………………………………………………….............3 РОЗДІЛ I. ФОРМУВАННЯ ЗАГАЛЬНОЛЮДСЬКИХ ЦІННОСТЕЙ ОСОБЛИВОСТІ ЯК ОСНОВА ДУХОВНИХ ЦІННОСТЕЙ 1.1. Проблема виховання загальнолюдських цінностей та її вирішення….......................................................................................................5 1.2. Гуманістичне виховання особистості у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського...............................................................................................11 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ I......................................................................15 РОЗДІЛ II. ТЕХНОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ЯКІСНОГО ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА В СУЧАСНИХ УМОВАХ 2.1. Методи формування загальнолюдських духовних цінностей у школярів...........................................................................................................16 2.2. Експериментальні дослідження на виявлення моральних якостей учнів.................................................................................................................17 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ II.....................................................................21 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ..............................................................................22 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ...................................................23
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Ефективність гуманістичного виховання значною мірою залежить від спрямованості виховного процесу, форм та методів його організації. Провідним методом виховання гуманістичних цінностей на факультативних заняттях є метод творчого етичного діалогу коли вчитель і учень (учні) спільно шукають і знаходять відповіді на питання, що дає можливість послідовної самореалізації особистісних сил. Побудова діалогічної взаємодії педагога з дітьми грунтується на сюжетній, проблемній основі, яка охоплює сукупність психолого-педагогічних прийомів і способів стимулювання учнів до думки, дії, рішення, вчинку, забезпечуючи тим самим прояв суб’єктної сутності особистості. Сюжетна, проблемна основа етичного діалогу визначається у відповідності з віковими та індивідуальними особливостями учнів. Її розвиток спрямований на опосередкований вплив через емоційне насичення занять різноманітними методичними формами залучення дітей до гри, тестів, практичних ситуацій морального характеру, які базуються на власному досвіді вихованців. Виховний сенс етичного діалогу на факультативних заняттях, на відміну від уроку спрямований не стільки на засвоєння знань, скільки на актуалізацію творчого потенціалу мислення, почуттів, обґрунтованого осмислення моральної проблеми. Квінтесенцією етичного діалогу є вихід на моральний вибір, постійну рефлексію відносно своєї поведінки, вчинків, розвиток потреби учнів у моральному самовдосконаленні. Серед методів і прийомів гуманістичного виховання на факультативних заняттях важлива роль належить активним методам, що ґрунтуються на демократичному стилі взаємодії, спрямовані на самостійний пошук істини та сприяють конструктивно-критичному способу мислення, здатності розрізняти добро і зло в повсякденному житті, протистояти аморальним спокусам. До таких методів належать: соціально-рольові ігри, соціодрама, метод відкритої трибуни, морально-психологічні тренінги, інтелектуальні аукціони, “мозкові атаки”, метод аналізу соціальних ситуацій з моральним характером, ігри – драматизації тощо. Особливістю цього факультативу є його зв’язок з предметами гуманітарного циклу, де розглядаються окремі моральні проблеми. Втім, для процесуального сходження особистості до гуманістичного ідеалу цієї інтеграції не достатньо. Для цього потрібно в якості обов’язкового компоненту активізувати і об’єднати в єдине ціле навчальну, факультативну і позаурочну виховну діяльність, оскільки в останній забезпечується накопичення та реалізація морального досвіду учнів, здатність в повсякденному житті проявляти доброту, відповідальність,совість, толерантність та інші чесноти.
Інші роботи з даної категорії: