0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Зміст, форми і методи роботи з талановитими дітьми » (ID:924033)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 24
Рік виконання: 2022
Вартість: 600
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП ……………………………………………………………………3 РОЗДІЛ I. Теоретичні основи талановитості….………………………5 1.1. Поняття, характеристики та види талановитості……….…..……....5 1.2. Форми, методи і зміст навчання талановитих дітей………..…….7 РОЗДІЛ II. ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ ТАЛАНОВИТИХ ДІТЕЙ …………..………………...…..11 2.1.Аналіз педагогічної і психологічної літератури роботи з талановитими дітьми…………………………………………………...…11 2.2. Розробка рекомендацій з організації роботи школи, вчителів та батьків з талановитими дітьми…………………………………..……....16 ВИСНОВКИ …………………………………………………………….22 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ……………………………24
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
На сьогоднішній день дитина є великою цінністю освіти. Людину в цілому розглядають як вільну, гуманну, духовну, творчу особистість. Розбудова державності в Україні зумовила нові тенденції щодо розвитку освіти. З'явилася гостра потреба суспільства у творчих, інтелектуально й духовно розвинутих громадянах. У зв’язку з цим відбувся бурхливий ріст таких навчальних закладів, як ліцеї, гімназії, спеціальні заклади для обдарованих дітей, школи-комплекси, приватні, недільні школи, авторські тощо. Центром концепції розвитку навчальних закладів нового типу є творча особистість, індивідуальна робота з талановитими дітьми, які вирізняються високим інтелектом, що є наслідком як природних задатків і сприятливих умов виховання. Проблема талановитості актуальна протягом кількох сторіч, але й до сьогодні залишається відкритою. Навчання та виховання дітей, які виявляють високий рівень інтелекту, мають велике суспільне значення. Весь духовний потенціал суспільства та його матеріальний прогрес залежать від використання інтелектуальних особистостей вчених, організаторів виробництва, діячів культури. Отже, актуальність даної курсової роботи визначається необхідністю виявлення талановитих дітей у школі та подальшою правильною організіцією роботи з талановитими дітьми. Про талант говорили і писало немало вітчизняних педагогів, таких як Ю.П. Азаров,Ю.З.Гільбух, О.М.Матюшкін, Ю.К. Бабанський, В.Л.Леві.[1, 6, 11, 15, 9] Питання роботи за талановитими дітьми здійснювали відомі зарубіжні вчені, такі як Ф.Бекон, А.Шопенгауер, В.Бертон, Й.Гете та ін. Ураховуючи суспільну значимість та об’єктивну потребу у розвитку можливостей талановитих дітей темою курсової роботи обрано „ Зміст, форми і методи роботи з талановитими дітьми ”. Мета дослідження полягає у зясуванні змісту, форм і методів роботи з талановитими дітьми виявленні ефективних умов, які сприяють розвитку талановитості у дітей. Відповідно до мети дослідження визначено такі завдання: 1) Визначити поняття та ознаки талановитості, аналізуючи психолого-педагогічну літературу; 2) охарактеризувати зміст, методи і форми роботи з талановитими дітьми, які можуть застосовуватися в навчальній діяльності; 3) виявити особливості організації роботи школи, батьків та вчителів з талановитими дітьми; 4) на основі аналізу літературних джерел з педагогіки та психології розробити рекомендації педагогам та батькам у роботі з талановитими дітьми. Об'єктом дослідження є процес навчання талановитих учнів. Предметом дослідження є – особливості змісту, форм і методів роботи з талановитими дітьми. В даній роботі було зроблена гіпотеза: ефективність розвитку здібностей талановитих учнів сильно залежить від дій учителів та батьків, тому важливо правильно організовувати навчально-виховну діяльність таких дітей. У цій роботі застосовувалися такі методи дослідження: аналіз психолого-педагогічної літератури та вивчення педагогічного досвіду. Структура й обсяг курсової роботи обумовлені логікою наукового пошуку. Курсова робота складається зі вступу, двох розділів, висновків та списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи – 28 сторінок, основний текст відображено на 25 сторінках.