0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

« СТАТЕВЕ ВИХОВАННЯ У ШКОЛЯРІВ » (ID:924054)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 34
Рік виконання: 2023
Вартість: 700
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 5 РОЗДІЛ 1.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ ЩОДО СТАТЕВОГО ВИХОАННЯ ПІДЛІТКІВ У СІМ’Ї ТА В ШКОЛІ 8 1.1.1 ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО СТАТЕВЕ ВИХОВАННЯ 8 1.2. ПИТАННЯ СТАТЕВОГО ВИХОВАННЯ В СІМ’Ї. 13 1.3. КУЛЬТУРА СТАТЕВОГО ЖИТТЯ ТА ЙОГО ПРОБЛЕМИ 15 1.4. ОСОБЛИВОСТІ СТАТЕВОГО ВИХОВАННЯ ПІДЛІТКІВ РІЗНОЇ СТАТІ 17 1.5. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ УСПІШНОГО СТАТЕВОГО ВИХОВАННЯ 20 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 1 22 РОЗДІЛ 2.РЕАЛІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ УСПІШНОГО СТАТЕВОГО ВИХОВАННЯ У ПРАКТИЧНІЙ РОБОТІ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКОЛАХ 23 2.2. АНКЕТУВАННЯ ДЛЯ УЧНІВ 8-ГО КЛАСУ НА ТЕМУ «СТАТЕВЕ ВИХОВАННЯ» 30 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 2 32 ВИСНОВОК 33 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 34
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність дослідження . Серед сучасних педагогічних проблем одні-єю з суспільно важливих є зниження віку початку неповнолітніми статевого життя, що супроводжується зростанням кількості штучного переривання вагіт-ності, розширенням діапазону венеричних захворювань, появою серед школярок матерів-одиначок. Ці явища свідчать про недостатню ефективність роботи, яка здійснюється педагогічними працівниками із школярами у напрямі статевого виховання, про недостатню теоретичну й методичну підготовку вчителів, про низький рівень педагогічної культури батьків. Як наслідок виникають суперечності між значним виховним потенціалом школи та сім’ї щодо статевого виховання та недостатнім його використанням у виховній практиці, а також організованим виховним процесом школи і стихійним впливом на учнів навколишнього соціального середовища (вуличні підліткові групи, шкідливі художні фільми тощо). Взагалі статеве виховання дітей та молоді є досить складним завданням, що поєднує в собі моральні, етичні та гігієнічні проблеми. Російсь-кийписьменник і лікар В.В. Вересаєв ще в минулому столітті зазначав: "Три моменти, які за суттю своєї необхідно повинні збігатися, - статевий прагнення, статеве задоволення і розмноження, - відділяються один від одного проміжками в кілька років. Дівчинка десяти років здатна прагнути стати жінкою, але стати жінкою вона може тільки в шістнадцять років, а стати матір'ю не раніше два-дцяти! " Тож свідомо і відповідально поставитися до материнства жінка здатна, як правило, маючи достатній життєвий досвід. Це повною мірою відноситься і до юнаків. Тим часом низький рівень культури і морального виховання, з одного боку, і святенницькі заборони на будь-яку офіційну інформацію про стате-ве життя, з іншого - призвели до тривожної ситуації в нашому суспільстві. Стала актуальною проблема - здійснення статевого виховання молоді. Необхідність статевої просвіти молодого покоління практично не викликає сумнівів ані в батьківської, ані в педагогічної громадськості. Більшість молодих людей починають статеве життя ще в підлітковому ві-ці, часто не маючи чіткого уявлення про зачаття, пологи, шкоду аборту. А най-головніше - не відчуваючи любові до партнера. Опитування десятикласниць однієї з київських шкіл показав, що приблизно половина дівчат класу активно живуть статевим життям, вибираючи, як правило, партнерів набагато старших за себе і відкрито обговорюють їх "чоловічі достоїнства". Зростає кількість під-літкових вагітностей, більшість їх закінчується абортом ,у кращому випадку медичним, після якого багато дівчат на все життя залишаються безплідни-ми. Кримінальний ж аборт часто призводить до загибелі жінки. Через це питання про статеве виховання вважається одним із найважли-віших педагогічних питань. І справді, в жодному іншому питанні не було стільки наплутано і стільки висловлено неправильних думок. А тим часом практично – це питання зовсім не таке важке, і в багатьох сім'ях воно розв'язується дуже просто й без болючих вагань. Воно стає важким тільки тоді, коли його розг-лядають окремо і коли йому надають занадто великого значення, виділяючи із загальної суми інших виховних питань. Питання про статеве виховання в сім'ї може бути розв'язане правильно тільки тоді, коли батьки добре собі уявляють саму мету, до якої вони повинні йти в статевому вихованні своїх дітей. Якщо ця мета буде ясна, ясними стануть і шляхи її досягнення. Тож актуальність цієї проблеми, її виключно важливе значення для теорії і практики виховання обумовили вибір теми курсової роботи «Статеве виховання у школярів» Об’єкт дослідження: процес статевого виховання учнів загальноосвітньої школи. Предмет дослідження: педагогічні умови статевого виховання старших підлітків. Методи дослідження: аналіз наукової літератури з теми дослідження, аналіз та узагальнення масового і передового педагогічного досвіду. Анкету-вання. Експеримент. Мета: вивчення теоретичних питань статевого виховання школярів та ви-явлення педагогічних умов його успішного здійснення Завдання:  на основі аналізу психо-педагогічної літератури розкрити сутність понять статеве виховання;  виявити особливості статевого виховання дітей і підлітків;  виявити педагогічні умови успішного здійснення статевого виховання;  реалізувати педагогічні умови успішного статевого виховання у практич-ній роботі вчителів загальноосвітніх шкіл. Структура та обсяг роботи. Курсова робота складається зі вступу, двох розді-лів, висновків до розділів, загального висновку, списку використаних джерел (26 найменувань). Загальний обсяг роботи 33 сторінки (29 сторінок – основний текст).
Інші роботи з даної категорії: