0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Інноваційні процеси в освіті (ID:924055)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 34
Рік виконання: 2023
Вартість: 700
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1.ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ 5 1.1. Поняття та сутність інноваційних процесів у системі освіти 5 1.2. Види інновацій в освіті та їх класифікація 9 1.3. Структура інноваційних процесів 14 1.4 Інноваційна школа як педагогічна система 17 РОЗДІЛ 2.ПРОЕКТ ЯК ОДНА З ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ 25 2.1. Проектна діяльність як передумова інноваційного розвитку 25 2.2. Розробка проекту з математики «Планування міського парку» 26 ВИСНОВКИ 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 34
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Стан системи освіти є чутливим індикатором процесів, які відбуваються у суспільстві. Сьогодні в Україні триває процес становлення нових парадигм освіти, орієнтованих на входження у світовий простір. Цей процес супроводжується сутнісними змінами в педагогічній теорії та практиці. Кардинальні зміни до соціально-економічних і політичних умов в Україні призвели до активізації інноваційного освітнього руху в країні і, як наслідок, до інтенсивної розробки відносно нової галузі наукового знання – педагогічної інноватики. Інтенсивні інноваційні процеси в сучасній освіті потребують уточнення та всебічного аналізу вихідних понять, складових педагогічної інноватики. Без цього неможливе правильне розуміння тенденцій та закономірностей інноваційних процесів, визначення умов ефективності їх реалізації в практиці шкіл різного типу. Педагогічні інновації стали предметом спеціального дослідження у вітчизняній науці лише в останнє десятиліття. Незважаючи на короткий термін цілеспрямованого розвитку освітньої інноватики, у нашій педагогічній науці та практиці у цьому напрямі зроблено вже досить багато. Освіта все більш орієнтується на створення таких технологій і способів впливу на особистість, в яких забезпечується баланс між соціальними та індивідуальними потребами, і, які, запускаючи механізм саморозвитку (самовдосконалення, самоосвіти), забезпечують готовність особистості до реалізації власної індивідуальності і змін суспільства. Багато освітніх установ стали вводити деякі нові елементи в свою діяльність, але практика перетворень зіткнулася з серйозним протиріччям між наявною потребою у швидкому розвитку і невмінням педагогів це робити. Сьогодні, сучасному фахівцю в сфері освіти необхідно вільно орієнтуватися в поняттях педагогічної інноватики: "нове", "нововведення", "інновація", "інноваційний процес", "інноваційна діяльність", "педагог-інноватор" і ін. Існує величезна безліч нововведень, які можна застосувати до утворення. Вони грають величезну роль в існуванні і подальший розвиток сучасного освітнього процесу, тому цю тему я вважаю актуальною. Об’єкт дослідження: сучасна система освіти. Предмет дослідження: інноваційні процеси в освіті. Мета роботи: вивчити основні поняття педагогічної інноватики та охарактеризувати сучасний інноваційний освітній процес. На підставі об’єкта, предмета і мети визначено наступні задачі дослідження: 1) Проаналізувати наукову літературу з визначеної проблеми. 2) Визначити сутність поняття «інноваційні процеси». 3) Обґрунтувати види та структуру інноваційних процесів. 4) Дослідити інноваційні процеси в системі загальної середньої освіти Історично склалося, що діти, які навчаються в країнах, що розвиваються, інноваційних навчальних закладах, мають більш високий рівень розвитку за різними показниками, ніж діти з традиційних шкіл. Саме з цієї причини батьки часто віддають дітей в інноваційні школи, не враховуючи індивідуальних здібностей дітей. Слабкі діти не завжди пересилює програму розвивається школи, вони зазвичай відстають від однолітків. Тому в наш час проблема вибору школи, відмінності між різними типами і видами шкіл є особливо актуальними.
Інші роботи з даної категорії: