0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Використання засобів наочності на уроці (ID:924063)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 21
Рік виконання: 2023
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………………….3 РОЗДІЛ I. ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ НАОЧНОСТІ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ................................................5 1.1 Поняття про засоби навчання та їх місце в організації пізнавальної діяльності школярів середньої школи……………………………………..5 1.2.Загальна характеристика наочних засобів навчання й вимоги до їх застосування у навчанні……………………………………………………..9 1.3 Комп’ютер, як новітній засіб навчання і його дидактичні можливості………………………………………………………………………11 РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ДОВІДУ УЧИТЕЛІВ З ВИКОРИСТАННЯ НАОЧНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ …………………………………………16 2.1 Видатні педагоги про роль наочності у навчанні……………………16 2.2 З досвіду вчителів сучасної школи застосування новітніх засобів навчання при викладанні предметів фізико-математичного циклу………….19 ВИСНОВОК……………………………………………………………………. СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ……………………………….
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Поняття "засіб навчання" використовується в дидактиці для позначення одного з компонентів процесу навчання на ряду з іншими. У психолого-педагогічних дослідженнях проблема засобів навчання й зокрема наочних розглядається такими видатними вченими як Занков Л.В., Виготський Л.С., Прессман Л.П., Підкасистий П.І. У своїх працях науковці намагаються донести до діючих і майбутніх педагогів, що засоби викладання мають істотне значення для реалізації інформаційної та управлінської функцій вчителя. Вони допомагають викликати й підтримати пізнавальні процеси учнів, покращують наочність навчального матеріалу, роблять його більш доступним, забезпечують найбільш точну інформацію про досліджуване явище, інтенсифікують самостійну роботу і дозволяють вести її в індивідуальному темпі. Актуальність обраної теми полягає у тому, що у багатьох психолого-педагогічних дослідженнях підкреслюється, наприклад, у праці Занкова Л.В. "Дидактика і життя", що вчителі недооцінюють роль засобів навчання, не пов'язують їх вибір з цілями уроку, змістом навчання, особливостями дітей, а іноді навіть перебільшують значення тих або інших засобів. У зв'язку з цим проблема застосування наочності в процесі навчання знову стає актуальною. До того ж з розвитком інформаційних технологій з’являються нові сучасні засоби навчання, якими теж необхідно навчитися правильно користуватися вчителям. Об’єкт дослідження: процес навчання. Предмет дослідження: педагогічні вимоги до застосування сучасних наочних засобів навчання при викладанні предметів фізико-математичного циклу у середній школі. Мета дослідження: обґрунтувати ефективність застосування засобів наочності під час навчального процесу. Завдання дослідження: розглянути засоби навчання, як важливий компонент процесу навчання; дати загальну характеристику засобів наочності; зробити аналіз досвіду вчителів з використання наочних засобів навчання.