0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Специфіка роботи з важкими учнями (ID:924084)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 38
Рік виконання: 2023
Вартість: 600
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ………………………………………………………………………………3 Розділ 1. Психолого-педагогічні аспекти роботи з важкими учнями 1.1 Сутність і поняття «важких» дітей в сучасній школі……………………..5 1.2 Проблема важких дітей в сучасній школі…………………………………11 1.3 Форми, види та методи роботи з важкими учнями……………………….18 Розділ 2. Аналіз практичного досвіду роботи з важкими учнями 2.1 Особливості роботи з важкими учнями у навчанні………………………22 2.2 Основні шляхи і засоби виховання важких дітей………………………..26 2.3 Сухомлинський В. про роботу з важкими учнями………………………29 Висновки………………………………………………………………………..34 Список використаної літератури……………………………………………36
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність дослідження даної роботи зазначена важливістю спілкування педагога з дітьми. У розповідях про «неблагополучних», «проблемних», «важких» дітей педагоги в більшості випадків називають несприятливу обстановку в сім'ї. Дійсно, сім'я відіграє значну роль у розвитку дитини. Проте необхідно виявляти причини емоційного дискомфорту, що виникають у дитини. У ході педагогічної роботи дуже важливо попередити можливість появи прогалин у знаннях, так як педагогічна занедбаність істотно ускладнить подальшу роботу з такими дітьми. Враховуючи, що ці діти недостатньо володіють своєю поведінкою, виявляють нестійкість, сугестивності і легко потрапляють під негативний вплив, педагогу необхідно постійно ставити їх в умови суворо організованого режиму і не випускати з поля зору. Виховні заходи з дітьми повинні включати такі види роботи, які були б спрямовані на вироблення вміння аналізувати і правильно оцінювати свої вчинки. Якщо в минулі роки "важкими дітьми" ставали переважно підлітки, то тепер діти потрапляють в дану категорію нерідко вже у віці 6-11 років. В даний час навіть по відношенню до дітей-дошкільнят педагоги та вихователі використовують вираз: "важка дитина", тому розглядаючи особливості роботи з важкими учнями, необхідно розуміти що педагогічна робота у разі ефективного застосування методів має очікувані результати. Тому крайнє необхідним та актуальним у даній роботі вважається дослідити психолого-педагогічні аспекти роботи з важкими учнями, сутність і поняття терміну «важких» дітей в сучасній школі. Виявити суть проблеми важких дітей в сучасній школі, визначити і розкрити форми, види та методи роботи вчителя з важкими учнями, аналізувати особливості педагогічної роботи на прикладі В. Сухомлинського. Об’єктом дослідження даної курсової являється категорія важких учнів. Предметом дослідження курсової роботи є специфіка та особливості педагогічної роботи вчителя з важкими учнями. Метою роботи є дослідження специфіки та особливості педагогічної роботи вчителя з важкими учнями. Для вирішення поставленої мети було визначено ряд завдань: - дослідити сутність і поняття «важких» дітей в сучасній школі; - виявити проблеми важких дітей в сучасній школі; - визначити та розкрити форми, види та методи роботи з важкими учнями; - характеризувати психолого-педагогічні аспекти роботи з важкими учнями; - аналізувати особливості роботи з важкими учнями у навчанні; - провести аналіз основних шляхів і засобів виховання важких дітей; - провести аналіз практичного досвіду роботи з важкими учнями В. Сухомлинського. Методи дослідження: для досягнення поставленої мети і завдань курсової роботи було застосовано ряд методів таких як: науково-педагогічного дослідження, зокрема: теоретичний аналіз літературних джерел; емпіричні дослідження, які включають: спостереження, анкетування. Гіпотеза дослідження полягає у припущенні того факту, що педагогічний підхід вчителя до важковиховуваного учня забезпечує гармонійний розвиток особистості в навчальному процесі. Структура роботи: робота до себе містить: зміст, вступ, який складається з дослідження: актуальності, об’єкту, предмету, мети, задач, методології та практичної значущості дослідження, а також дві глави, де кожна глава містить до себе три пункти, висновки та список використаних джерел. Практична значущість. Практичні результати дослідження можна використовувати у навчально-виховному процесі з метою запобігання відхилень у поведінці школярів або в розробці конкретних засобів подолання «важковиховуваності» та визначення специфіки і особливостей педагогічної роботи. Висновки і рекомендації можуть бути використані психологами, вихователями, вчителями у сучасних навчальних закладах.
Інші роботи з даної категорії: