0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«РОЗВИВАЮЧІ ДИДАКТИЧНІ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ» (ID:927583)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 33
Рік виконання: 2023
Вартість: 600
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………………………….2 Розділ 1. Історія дидактичної системи розвиваючого навчання…………........3 Розділ 2.Розвиваючі дидактичні системи навчання……………………………6 2.1 Зміст навчального матеріалу………………………………………......9 2.2 Метод навчання……………………………………………………….13 2.3 Структура системи розвивального навчання………………………..16 2.4 Навчальна завдання як основа навчання в системі Д. Б. Ельконіна - В. В. Давидова: постановка і рішення…………………………………….……26 Висновок………………………………………………………………….………...30 Список використаної літератури………………………………………………31
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність даної роботи дуже важлива так як проблема розвиваю-чого навчання настільки актуальна, що немає, мабуть, жодного вчителя, який би не задумався над нею. Також вчителів та психологів дуже цікавить чим вона відрізняється від звичного, рідного, яке почали раптом називати "тради-ційним" і вкладати в це поняття негативний відтінок. Розвивальний підхід ба-зується на теорії навчальної діяльності Д.Б.Ельконіна-В.В.Давидова і практи-чно втілює ідеї про роль випереджаючого навчання у розвитку психіки і про залежність результатів розвитку від змісту й способу організації навчальної діяльності. Домінуюче в освітній системі України традиційне навчання оріє-нтоване на об’єктне відношення до дитини, культивування в неї репродукти-вного мислення, слухняності і ретельності. Водночас розвивальне навчання створює умови, у яких дитина може набути досвід буття як творчий, самос-тійний і відповідальний суб’єкт власної діяльності. Об’єкт дослідження даної курсової роботи являються учні загальноос-вітніх шкіл. Метою роботи розвиваючого навчання передбачає розвиток кожного учня Практична значущість на сьогодні практично вирішено проблему по-будови початкової школи в системі розвивального навчання. Підготовлено нові програми й комплекти підручників із математики, української та росій-ської мови, з урахуванням психологічних особливостей навчання дітей 6-літнього віку. Розроблено корекційні розвивальні ігри для першокласників, які компенсують недоліки ігрової діяльності у дошкільному періоді дитинст-ва.
Інші роботи з даної категорії: