0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«КЛАСНИЙ КЕРІВНИК: ЗАВДАННЯ ,ЗМІСТ РОБОТИ » (ID:927588)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 33
Рік виконання: 2023
Вартість: 600
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………………3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОБОТИ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА...5 1.1. Історія становлення і розвитку посади класного керівника в Україні…………………………………………………………………………….5 1.2. Погляди видатних педагогів на діяльність класного керівника.10 1.3. Завдання і функції класного керівника………………………….12 РОЗДІЛ 2. НАПРЯМИ І ФОРМИ РОБОТИ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА….....16 2.1. Напрями і форми роботи класного керівника з учнями……......16 2.2. Напрями і форми роботи класного керівника з батьками……...27 2.3. Напрями і форми роботи класного керівника з вчителями-предметниками…………………………………………………………………..29 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………...32 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………….33
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Проблема формування професійної компетентності класного керівника та особливостей змісту його роботи є досить актуальною в наш час. Гостра потреба у підготовці висококваліфікованого, конкурентоспроможного, компетентного фахівця викликана запитами сьогодення, соціально-економічними умовами, загальноєвропейськими тенденціями розвитку освіти. Класний керівник – це головна людина у вихованні та розвитку особистості, яка здійснює педагогічну діяльність серед учнів класу, окремими учнями, їхніми батьками; організовує позаурочну та культурно-масову роботу; сприяє взаємодії учасників навчально-виховного процесу в створенні належних умов для виконання завдань навчання і виховання, самореалізації та розвитку учнів. У сучасній школі педагог виконує дві соціальні ролі: учителя- предметника і вихователя-наставника (класного керівника). Учитель розвиває в дитині переважно інтелектуальну сферу, тобто озброює теоретичними знаннями, вміннями, навичками, а вихователь створює умови для гармонійного різнобічного фізичного, духовного, національного, розумового та емоційного розвитку учнів. Роль діяльності педагога-вихователя, класного керівника вивчали (А. Макаренко та В. Сухомлинський); теоретичні та методичні основи підготовки педагога до класного керівництва (І. Бех, О. Дубасенюк, Б. Кобзар, Л. Міщик, Г. Троцко); основні вимоги до знань і вмінь класного керівника, проблеми професійної та психолого-педагогічної компетентності вчителів (Ю. Алферова, Т. Браже, С. Бреус, В. Воронова, В. Кричевський, М. Лук’янова, А. Маркова, Є. Смірнова, В. Сластьонін, Л. Спірін, Г. Сухобська); формування в учнів гуманних взаємовідносин (В. Білоусова, Г. Васянович, Т. Тюріна); питання проблеми змісту, методів, форм організації виховної роботи (М. Болдирєв, В. Оржеховська, М. Рожков); зміст діяльності класного керівника зі школярами в сучасних умовах (І. Бех, О. Газман, Г. Селевко, В. Киричук); робота з батьками вихованців (І. Дружиніна, Р. Капралова, Н. Петров). Об'єкт дослідження - виховна робота в школі. Предмет дослідження - напрями діяльності класного керівника в школі. Мета дослідження - визначити роль класного керівника у формуванні класного колективу, дослідити різноманітні напрямки діяльності класного керівника. Завдання: • простежити історію виникнення посади класного керівника; • з’ясувати роль, місце і значення класного керівника у формуванні особистості; • проаналізувати особливості роботи класного керівника в школі та позакласній діяльності.