0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості психологічного розвитку молодшого шкільного віку (ID:929381)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 12
Рік виконання: 2023
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. КОГНІТИВНІ ТА ФІЗІОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА 1.1.Зміни у фізіології 1.2. Еволюція когнітивних функцій молодшого школяра. РОЗДІЛ 2. РОЗВИТОК СОЦІАЛЬНОЕМОЦІЙНОЇ СФЕРИ 2.1. Розвиток емоційного інтелекту та стійкості. 2.2. Взаємодія молодшого школяра у соціальному середовищі ВИСНОВОК СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Ми з вами знаємо етапи дорослішання людини від народження і до зрілого віку. Кожному цьому періоду притаманні зміни та переходи, наприклад відомий факт, що з часом молочні зуби змінюються на постійні, кістки стають міцніші, а після досягнення 24 років, скелет людини перестає рости. Всі ці процеси помітно неозброєним оком, ми з легкістю можемо їх аналізувати та готуватися до наступних, наприклад, купувати одяг чи взуття на розмір більше. Чи можемо ми сказати те саме про психологічний розвиток людини? Адже не так давно, людство почало вивчати ці зміни і можна впевнено сказати що правильне розуміння перебігу психологічних вікових процесів є не менш важливим ніж розвиток фізіологічних. Сучасні психологи стверджують, що 99% проблем, комплексів тягнуться з дитинства. Саме тому у цьому рефераті ми з вами розглянемо розвиток молодшого школяра з різних кутів, що висвітлить особливості взаємодії з дитиною у цьому віці. Адже не тільки вчителі, але й батьки повинні знати, розуміти і взаємодіяти з дитиною правильно! Ми не можемо і не маємо права вимагати з дитини того, до чого вона не доросла ні психологічно, ні фізіологічно, адже це велике навантаження для організму в цілому і якщо більшість фізіологічних захворювань можна вилікувати на 100% - то у психологічно аспекті все не так просто. Наприклад, як емоційно нестабільний розвиток особистості, зумовлений неправильним психологічним вихованням дитини – не лікується взагалі, з ним можна жити і за допомогою психотерапії уникати неприємностей спричинених з цим захворюванням.
Інші роботи з даної категорії: