0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Створення та використання навчально-розвивальних ігор в освітньому процесі (ID:930533)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 36
Рік виконання: 2022
Вартість: 450
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………….................4 РОЗДІЛ 1. ДОСЛІДЖЕННЯ РОЛІ НАВЧАЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНИХ ІГОР В РЕАЛІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 1.1. Гра, як метод розвитку особистості. Класифікація та вікова періодизація використання ігор…………………………………………………………............7 1.2. Навчально-розвивальна гра: зміст, мета, загальні завдання …….……....11 1.3. Використання навчально-розвивальної гри на етапі дошкільного та шкільного дитинства: спільне та відмінне……...………………….…………..14 Висновок до Розділу 1…………………………………………….………..……19 РОЗДІЛ 2. ПРОЦЕДУРА СТВОРЕННЯ НАВЧАЛЬНО – РОЗВИВАЛЬНИХ ІГОР 2.1. Алгоритм формування гри: основні етапи, зміст концепції………...…...21 2.2. Розробка гри з математичного моделювання «ЖИПТО», як напрямок навчальної наочності…………………………………………………………….25 2.3. Критерії оцінювання ефективності гри……………………………………28 Висновок до Розділу 2…………………………………………………..……….31 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………...32 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ…………………..33
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. Сучасний етап розвитку відповідно до Стандарту дошкільної освіти, Концепції НУШ, ставить за основну мету формувати різноманітні освітні компетентності дітей дошкільного та шкільного віку у різних областях: розвитку мовних, математичних, фінансових, національно-патріотичних, творчих компетентностей. Встановлюється, що розвиток дитини може бути обумовлений різними чинниками: новітніми технологіями та методиками розробки даного питання, з появою та формуванням різних концепцій та гіпотез, у даному аспекті, які, безсумнівно, потребують свого підтвердження. Пріоритетним завданням сучасності є розширення спектра уявлень про механізми виникнення та регуляції різних вмінь, знань та навичок в період дитинства, що вимагає великих знань і розробок у цій галузі. Серед основних чинників, що впливають на розвиток навчальної діяльності, інтересу до освіти є різноманітні ресурси, серед яких, безперечно, для дітей перше місце посідають різноманітні ігри. Оскільки встановлюється певний взаємозв’язок: «розвиток психіки – формування інтересу до навчальної діяльності – діти полюбляють гратися в різноманітні ігри», встановлюється важливим дослідити вплив ігор, а також систему (алгоритм) побудови гри, яка б стимулювала інтерес до навчальної діяльності у дітей різного віку. Об’єкт дослідження: психіка дітей. Предмет дослідження: вплив ігор на психіку дітей. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати доцільність моделі створення та використання навчально-розвивальних ігор в освітній діяльності. У відповідності з метою дослідження ставляться такі завдання: 1. Дослідити зміст поняття «гра» та «ігрова діяльність», сформувати уявлення про класифікацію та вікову періодизацію ігрової діяльності. 2. Розкрити зміст, мету, завдання навчально-розвивальної гри. 3. Порівняти використання гри на етапі дошкільного та шкільного віку. 4. Розглянути загальну процедуру створення та реалізації навчально-розвивальних ігор на прикладі гри «ЖИПТО», яка виступає в якості наглядного моделювання для розвитку математичних компетентностей у дітей. 5. Підвести підсумки дослідження, сформулювати висновки за результатами роботи. Методи дослідження: теоретичні основи: у роботі ми спиралися на дослідження, присвячені вивченню особливостей впливу на навчання дітей та використання ігор в освітній практиці; в системі ЗДО та ЗОШ вивчали та продовжують вивчати: Ващенко Г., Ватаманюк Г., Галкін С., Кудикіна Н., Саюк В. та інші [6, 7, 10, 20, 28]. Наукова новизна дослідження полягає у тому, що вивчаючи основні засади роботи з дітьми з метою розвитку когнітивної, емоційної, інтелектуальної сфери, встановлюється, що програма ставить забезпечення розвитку світогляду маленької особистості, формування цілісної картини світу, не порушуючи природне світосприйняття, наголошуючи на необхідності формування відстоювання особистої думки дитини, при цьому інформація постійно впорядковуються, доповнюються, змінюється та трансформується в усталену та непохитну систему подальшої освітньої діяльності особистості. Розвиток технологічного процесу, кінематографу, мультиплікації, соціальних мереж та ґаджетів призводять до того, що пізнавальна активність дітей зосереджується лише на яскравих візуальних ефектах, що потребує уважного ставлення до вивчення проблематики: якою повинна бути гра, для того, щоб дитині було цікаво засвоювати навчальні принципи та аспекти. Вбачається, що питання створення та використання навчально-розвивальних ігор в освітньому процесі не є вичерпним й потребує детального та всебічного розгляду існуючих положень, систематизації різних точок зору науковців, щодо концепції впливу гри на навчальну діяльність. Практичне значення дослідження полягає у аналізі ефективності використання запропонованих методів організації та алгоритму реалізації гри для всебічного розвитку особистості дитини в аспекті розвитку інтересу до освітньої діяльності та позитивного впливу на розвиток особистості дошкільнят й молодших школярів. Структура роботи: курсова робота складається зі вступу, основної частини, що містить два теоретичні розділи (дослідження різних наукових концепцій та розробка вектору ігрової діяльності за умов наглядного моделювання за допомогою гри «ЖИПТО»), висновків до кожного розділу загального висновку за результатами дослідження, списку використаних джерел (у кількості 30 найменувань). Загальний обсяг роботи – 35 сторінок, з них основного тексту – 29 сторінок. Робота містить: 2 таблиці, 3 рисунки. РОЗДІЛ 1. ДОСЛІДЖЕННЯ РОЛІ НАВЧАЛЬНО–РОЗВИВАЛЬНИХ ІГОР В РЕАЛІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 1.1 Гра, як метод розвитку особистості. Класифікація та вікова періодизація використання ігор Відповідно до Концепції НУШ та Стандарту дошкільної освіти [3, 12], встановлюється, що дитина, задля свого розвитку має володіти інтересом до навчання, орієнтуватися на самовдосконалення та здобуття, виховання, розвиток інтелектуальних та творчих знань, вмінь та навичок. Це уособлюється в розвитку самосвідомості, власного «Я» дитини та розвитком особистості в онтогенезі. У структурі різноманітних чинників формування особистості можна назвати такі ключові аспекти, що візуалізовані в таблиці 1: Таблиця 1. Чинники формування особистості