НОВІТНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ ГРАМАТИКИ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ (ID:931254)
Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП……………………………………………………………………..3
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ НОВІТНІХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ…………………………….5
1.1. Закон «Про загальну середню освіту» та модельні програми з англійської мови 7-8 класів……………………………………………………….5
1.2. Сутність поняття «сучасні методи навчання» та доцільність їх використання при навчанні граматики англійської мови………………………..9
РОЗДІЛ 2 ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ МЕТОДІВ ДЛЯ НАВЧАННЯ ГРАМАТИКИ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ………………………………………..13
2.1. Психологічні особливості учня та викладача для вивчення граматики ………………………………………………………………………………………..13
2.2. Організація проведення вправ та ефективность сучасних методів навчання граматики на уроках англійської мови в середній школі……………….17
ВИСНОВКИ………………………………………………………………….21
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ………………………………..23
ДОДАТКИ…………………………………………………………………….25
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ НОВІТНІХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
1.1. Закон «Про загальну середню освіту» та модельні програми з англійської мови 7-8 класів
Сьогодні існує потреба у фундаментальній зміні філософії освіти, новій культурі управління освітніми ресурсами та застосуванні академічних і управлінських підходів до освітніх проблем [6 ].
До особливостей сучасної освіти експерти відносять збільшення тривалості освіти, зниження віку початку навчання, перехід до навчання впродовж життя, розширення доступу до освітніх послуг і поліпшення управління їх якістю, активне виділення людських і матеріальних ресурсів на освіту [6]. На процеси функціонування національних систем освіти значною мірою впливає глобалізація, одним з основних наслідків якої є інтернаціоналізація освітньої сфери та професійної підготовки [3].
Крім того, сучасне суспільство зазнає значних змін, пов'язаних з появою нових інститутів соціалізації дітей та молоді. (Див. Додаток А)
Система загальної середньої освіти складається з цілковитого змісту загальної середньої освіти на всіх щаблях, мережі навчальних закладів освіти, учасників навчального процесу, кадрового, фінансово-економічного , науково-методичного, ресурсного та нормативно-правового забезпечення освітньої та управлінської діяльності у сфері загальної середньої освіти. Всебічний розвиток, виховання і розкриття творчих здібностей; соціалізацію особистості, спрямованої жити в суспільстві та цивілізовано взаємодіяти з природою; жага до саморозвитку і навчання впродовж усього свого життя; підготовку до свідомого життєвого вибору і самореалізації; відповідальність; дбайливе та бережливе ставлення до праці та суспільної діяльності, сім'ї, країни, довкілля; спрямованість діяльності на благо іншим людям і суспільству. Державна політика та освітня діяльність у сфері загальної середньої освіти ґрунтується на принципах і засадах, визначених Законом України "Про освіту". (Див. Додаток Б).
Типова навчальна програма "Іноземна мова" була розроблена відповідно до очікуваних результатів 5-9 класів мовної та літературної галузі (навчання іноземним мовам). Зміст призначений для досягнення очікуваних результатів навчання учнів у класі. Програми та види освітньої діяльності учнів, спрямовані на досягнення очікуваних результатів [2].
Інші роботи з даної категорії: