Зразок роботи
ВСТУП
Сучасна державна політика в сфері освіти спрямована на поліпшення якості освоєння програм, розроблених в рамках навчання цієї спеціальності. Така обставина означає, що вимоги, які пред'являються до рівня володіння іноземною мовою сьогоднішніми учнями, стали значно вище і жорсткіше. Це пов'язано з тим, що зростає роль іншомовного спілкування, в суспільстві виникає потреба в спеціалістах, які дійсно володіють іноземною мовою, мають високий рівень усної та писемної грамотності, володіють бездоганною компетентністю у читанні.
Актуальність роботи полягає в тому, що не дивлячись на розробленість цієї теми, залишається ряд спірних і невирішених питань щодо формування ефективної програми навчання учнів старшої школи. В таких умовах, актуальним видається дослідження ефективності навчання англійській мові учнів 11 класу з використанням електронних енциклопедій. Електронні енциклопедії є джерелом цікавої інформації. Широкий обсяг статей різноманітних тематик дозволяє вибрати матеріал, який відповідатиме віковим категоріям учнів як середньої, так і старшої школи. Також, викладач може відібрати матеріал, який відповідатиме рівню знань учнів.
Теоретичним підґрунтям роботи стали дослідження таких науковців, як: В. П. Андрущенко, Н. О. Арістова, Л. С. Беркович, А. Г. Бермус, І. Д. Бех, Г. І. Бокшань, Р. П. Бужиков, О. П. Буйницька, О. Висоцька, Т. Є. Гончаренко, Т. В. Грабенко, Р. О. Гришкова, С. А. Єрохін, Н. М. Зробок, М. О. Казакова, І. М. Каламийчук, Г. Ложкін, Н. Є. Мойсеюк, В. В, Москаленко, В. П. Наталин, R. L. Oxford, R. C. Scarcella, С. Walter, А. Gilmore, та інших.
Мета роботи – розроблення методики навчання англійській мові учнів 11 класу з використанням електронних енциклопедій.
Об`єкт дослідження – сучасний процес навчання англійській мові учнів 11 класу.
Предмет дослідження – навчання англійській мові учнів 11 класу з використанням електронних енциклопедій.
Робота має наступні завдання:
проаналізувати стан дослідження використання електронних енциклопедій на уроках англійської мови в 11 класі;
визначити особливості підвищення мотивації до говоріння англійською мовою в учнів 11 класу при використанні електронних енциклопедій;
схарактеризувати психологічні особливості учнів 11 класу;
здійснити підбір електронних енциклопедій для навчання англійської мови учнів 11 класу;
навести комплекс завдань до статей з електронних енциклопедій для навчання англійської мови в 11 класі;
здійснити аналіз результатів пробного навчання та визначення ефективності розробленого комплексу завдань до статей з електронних енциклопедій для навчання англійської мови в 11 класі.
Методи дослідження зумовлені метою та специфікою проаналізованого матеріалу. Для розв’язання поставлених завдань застосовано комплексну методику дослідження. Основними методами дослідження є критичний аналіз літератури, синтез та узагальнення; метод педагогічного експерименту.
Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що в роботі було проведене комплексне дослідження особливостей навчання англійській мові учнів 11 класу з використанням електронних енциклопедій.
Практичне значення отриманих результатів полягає у можливості використання даних, отриманих в результаті цього дослідження, як основи для укладання підручників, проведення лекцій, семінарних занять у вищих навчальних закладах.
Структура роботи. Робота складається зі вступу, двох розділів з висновками до кожного з них, загальних висновків, списку використаної літератури, додатків.