0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Використання електронних енциклопедій у навчанні англійської мови в учнів 11 класів дипломна (ID:939548)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 72
Рік виконання: 2023
Вартість: 350
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ЕНЦИКЛОПЕДІЙ В СТАРШІЙ ШКОЛІ 6 1.1 Стан дослідження використання електронних енциклопедій на уроках англійської мови в 11 класі 6 1.2 Підвищення мотивації до говоріння англійською мовою в учнів 11 класу при використанні електронних енциклопедій 10 1.3 Психологічні особливості учнів 11 класу 20 Висновки до розділу 1 24 РОЗДІЛ 2 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКІЙ МОВІ УЧНІВ 11 КЛАСУ З ВИКОРИСТАННЯМ ЕЛЕКТРОННИХ ЕНЦИКЛОПЕДІЙ 26 2.1 Підбір електронних енциклопедій для навчання англійської мови учнів 11 класу 26 2.2 Комплекс завдань до статей з електронних енциклопедій для навчання англійської мови в 11 класі 32 2.3 Аналіз результатів пробного навчання та визначення ефективності розробленого комплексу завдань до статей з електронних енциклопедій для навчання англійської мови в 11 класі 40 Висновки до розділу 2 50 ВИСНОВКИ 52 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕбРЕЛ 55 ДОДАТКИ 63
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Сучасна державна політика в сфері освіти спрямована на поліпшення якості освоєння програм, розроблених в рамках навчання цієї спеціальності. Така обставина означає, що вимоги, які пред'являються до рівня володіння іноземною мовою сьогоднішніми учнями, стали значно вище і жорсткіше. Це пов'язано з тим, що зростає роль іншомовного спілкування, в суспільстві виникає потреба в спеціалістах, які дійсно володіють іноземною мовою, мають високий рівень усної та писемної грамотності, володіють бездоганною компетентністю у читанні. Актуальність роботи полягає в тому, що не дивлячись на розробленість цієї теми, залишається ряд спірних і невирішених питань щодо формування ефективної програми навчання учнів старшої школи. В таких умовах, актуальним видається дослідження ефективності навчання англійській мові учнів 11 класу з використанням електронних енциклопедій. Електронні енциклопедії є джерелом цікавої інформації. Широкий обсяг статей різноманітних тематик дозволяє вибрати матеріал, який відповідатиме віковим категоріям учнів як середньої, так і старшої школи. Також, викладач може відібрати матеріал, який відповідатиме рівню знань учнів. Теоретичним підґрунтям роботи стали дослідження таких науковців, як: В. П. Андрущенко, Н. О. Арістова, Л. С. Беркович, А. Г. Бермус, І. Д. Бех, Г. І. Бокшань, Р. П. Бужиков, О. П. Буйницька, О. Висоцька, Т. Є. Гончаренко, Т. В. Грабенко, Р. О. Гришкова, С. А. Єрохін, Н. М. Зробок, М. О. Казакова, І. М. Каламийчук, Г. Ложкін, Н. Є. Мойсеюк, В. В, Москаленко, В. П. Наталин, R. L. Oxford, R. C. Scarcella, С. Walter, А. Gilmore, та інших. Мета роботи – розроблення методики навчання англійській мові учнів 11 класу з використанням електронних енциклопедій. Об`єкт дослідження – сучасний процес навчання англійській мові учнів 11 класу. Предмет дослідження – навчання англійській мові учнів 11 класу з використанням електронних енциклопедій. Робота має наступні завдання:  проаналізувати стан дослідження використання електронних енциклопедій на уроках англійської мови в 11 класі;  визначити особливості підвищення мотивації до говоріння англійською мовою в учнів 11 класу при використанні електронних енциклопедій;  схарактеризувати психологічні особливості учнів 11 класу;  здійснити підбір електронних енциклопедій для навчання англійської мови учнів 11 класу;  навести комплекс завдань до статей з електронних енциклопедій для навчання англійської мови в 11 класі;  здійснити аналіз результатів пробного навчання та визначення ефективності розробленого комплексу завдань до статей з електронних енциклопедій для навчання англійської мови в 11 класі. Методи дослідження зумовлені метою та специфікою проаналізованого матеріалу. Для розв’язання поставлених завдань застосовано комплексну методику дослідження. Основними методами дослідження є критичний аналіз літератури, синтез та узагальнення; метод педагогічного експерименту. Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що в роботі було проведене комплексне дослідження особливостей навчання англійській мові учнів 11 класу з використанням електронних енциклопедій. Практичне значення отриманих результатів полягає у можливості використання даних, отриманих в результаті цього дослідження, як основи для укладання підручників, проведення лекцій, семінарних занять у вищих навчальних закладах. Структура роботи. Робота складається зі вступу, двох розділів з висновками до кожного з них, загальних висновків, списку використаної літератури, додатків.
Інші роботи з даної категорії: