0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Учитель зарубіжної літератури як PR-менеджер читання(на прикладі вивчення роману Е.М.Ремарка «Три товариша» під час позакласного читання) (ID:939686)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 30
Рік виконання: 2022
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ СУЧАСНОГО УЧИТЕЛЯ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 5 1.1. Поняття про педагогічний менеджмент. Його роль у навчальному процесі 5 1.2. Психолого-педагогічні засади підготовки формування сучасного учителя зарубіжної літератури 10 1.3. Аналіз питання в методиці викладання літератури та сучасній шкільній практиці 11 Висновки до першого розділу 14 РОЗДІЛ ІІ. ФУНКЦІЇ ТА РОЛЬ УЧИТЕЛЯ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ЯК PR-МЕНЕДЖЕРА ЧИТАННЯ (НА ПРИКЛАДІ ВИВЧЕННЯ РОМАНУ Е.М.РЕМАРКА «ТРИ ТОВАРИШІ» ) 15 2.1. Методичні прийоми у роботі учителя літератури, що сприятимуть заохоченню учнів у прочитанні роману Е.М. Ремарка «Три товариші» 15 2.2. Види робіт вчителя, спрямовані на активізацію читацької діяльності учнів, під час уроків позакласного читання роману О.М. Ремарка «Три товариші» 18 Висновки до другого розділу 25 ВИСНОВКИ 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 28
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. У зв'язку із змінами, які за останні десятиліття торкнулися всіх сфер життєдіяльності, d тому числі модернізація системи освіти, все більшого значення надається управлінню, яке загалом зумовлює результат будь-якої діяльності. Неможливо досягти бажаних результатів від управлінської діяльності без знань теоретичних основ функцій менеджменту, і навіть те, що це функції не можна розглядати як одноразову дію, оскільки вони є серію безперервних взаємозалежних дій, які є дуже важливими для успіху організації. До найбільш загальних та взаємопов'язаних функцій управління належать планування, організація, мотивація, стимулювання та контроль. Разом з тим, на практиці в управлінні шкільної освітньої організації не завжди застосовуються всі перелічені функції, що призводить до виникнення суперечності: – між необхідністю послідовного застосування в процесі управління шкільною освітньою організацією різноманітних управлінських функцій та недостатнім використанням їх на практиці. На підставі виділеної суперечності, аналізу наукової літератури, а також в результаті вивчення досвіду роботи освітньої організації було сформульовано проблему дослідження, яка полягає в теоретичному осмисленні умов реалізації основних функцій вчителя як PR-менеджера читання. Об'єкт дослідження процес вивчення зарубіжної літератури в школі. Предмет дослідження – роль вчителя літератури як PR-менеджера у процесі вивчення зарубіжної літератури в школі Мета дослідження полягає у з’ясуванні ролі вчителя зарубіжної літератури як PR-менеджера читання на прикладі вивчення роману Е.М.Ремарка «Три товариші» під час позакласного читання. Для досягнення поставленої мети необхідно було вирішити такі завдання: 1) розглянути поняття про педагогічний менеджмент та визначити його роль у навчальному процесі; 2) охарактеризувати психолого-педагогічні засади підготовки формування сучасного учителя зарубіжної літератури; 3) здійснити аналіз питання в методиці викладання літератури та сучасній шкільній практиці; 4) розробити власні методичні прийоми в роботі учителя літератури, що сприятимуть заохоченню учнів у прочитанні роману Е.М. Ремарка «Три товариша» та продемонструвати їх на уроці позакласного читання із зарубіжної літератури. Досягнення мети дослідження та вирішення поставлених завдань використовувалися два основні методи дослідження: 1) бібліографічний – вивчення наукової літератури з проблеми дослідження); 2) емпіричний – аналіз документів, розробка власних прийомів та прикладів введення уроку на задану тему. Структура курсової роботи складається із вступу, двох розділів, висновків до кожного з них, загальних висновків та списку літератури.