0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Професійна підготовка майбутніх вчителів початкової школи в Австралії та Україні (ID:942311)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 84
Рік виконання: 2023
Вартість: 4000
Купити цю роботу
Зміст
ПЛАН ВСТУП…………………………………………………………………………….3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В УНІВЕРСИТЕТАХ АВСТРАЛІЇ ТА УКРАЇНИ 1.1. Професійна підготовка майбутніх вчителів початкової школи у дослідженнях українських та зарубіжних вчених………………………………………………………….….……..8 1.2. Історичні та соціальні передумови становлення професійної підготовки вчителів початкової школи………………………………18 1.3. Форми здобуття освіти в Австралії та Україні………………………28 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В АВСТРАЛІЇ ТА УКРАЇНІ 2.1. Зміст підготовки майбутніх вчителів початкової школи Австралії та України…………………………………………………………..……………40 2.2. Порівняльний аналіз навчальних програм підготовки майбутніх вчителів початкової школи Австралії та України………………..……………50 2.3. Можливості реалізації прогресивних ідей зарубіжного досвіду у процесі професійної підготовки майбутніх вчителів початкової школи в Україні……………………………………………………………………………60 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………..71 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ …….………………………...74 ДОДАТКИ……………………………………………………………………….81
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1.1 Професійна підготовка майбутніх вчителів початкової школи у дослідженнях українських та зарубіжних вчених В Україні триває процес модернізації освіти, що вимагає підвищення професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Педагог - це ключовий фактор у процесі формування особистості учнів, а якість його професійної підготовки є надзвичайно важливою складовою успіху цього процесу. Вчителі початкових класів стикаються з новими вимогами, які постійно ускладнюються. Відповідно до Концептуальних засад реформування середньої освіти «Нова українська школа» (2016), вчитель має застосовувати педагогіку партнерства, працювати на засадах особистісно-орієнтованої моделі освіти, враховуючи інтереси кожної дитини, бути вмотивованим та творчо і професійно розвиватися, формувати суспільні цінності та допомагати засвоювати новий зміст освіти (Концептуальні засади реформування середньої освіти «Нова українська школа», 2016, с. 11). І. Зязюн зазначав, що учитель є ключовою фігурою суспільних перетворень, успіх яких залежить від його соціальної позиції, ціннісних і цільових установок та образу педагога в цілому (Зязюн, 2011, с. 10). У дослідженні О. Огієнко акцентується увага на полікультурності як провідному принципі функціонування систем вищої освіти США, Канади, Великої Британії і Австралії. Авторка зазначає, що полікультурна освіта є прогресивним процесом реформування освіти, а основною ціллю її є переосмислення існуючих недоліків та запобігання дискримінації у освітній практиці (Огієнко, 2019, с. 261). Безперечно, полікультурна освіта є важливим рушієм для професійної підготовки майбутніх вчителів початкової школи: завдяки ній студенти почуватимуть себе у безпеці під час освітнього процесу і зможуть отримати знання незалежно від приналежності до того чи іншого етносу чи раси. Важливою розвідкою вважаємо також працю З. Онишківа, який розробив модель системи підготовки майбутніх вчителів початкових класів до роботи у закладах загальної середньої освіти сільської місцевості. Серед головних чинників даної моделі є три блоки: теоретичний блок висвітлює принципи професійної педагогічної спрямованості, врахування варіативності здобуття початкової освіти, навчального співробітництва, організації суб’єкт- суб’єктної взаємодії, підходи (системний, компетентнісний, середовищний) та парадигму, якою є особистісно орієнтована освіта; у формувальному блоці автор подає можливості реорганізації професійної підготовки (поділ на 2 етапи: базовий, із дисциплінами педагогічного циклу; та узагальнювально корекційний-спецкурс «Організація навчально-виховного процесу в початковій школі сільської місцевості»; заключний блок, оцінно-результативний, інтерпретує критерії та показники готовності до викладання (мотиваційний, змістовий та процесуальний), а також представляє рівні готовності (високий, достатній, середній, низький) (Онишків, 2016, с. 21).
Інші роботи з даної категорії: