INCLUSIVE EDUCATION FOR PUPILS WITH AUTISTIC SPECTRUM DISORDERS (Інклюзивна освіта для дітей з розладами аутичного спектру) (ID:987245)
Зміст
Стаття англійською мовою, в разі потреби можу перекласти)
Зразок роботи
Інклюзивна освіта для дітей з розладами аутичного спектру. Стаття присвячена дослідженню стратегій викладання англійської мови як іноземної учням із розладом аутичного спектру (РАС), що забезпечить їх психологічну адаптацію. Увагу приділено впровадженню інклюзивної освіти в Україні з урахуванням Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти, що призвело до пошуку нових шляхів та методів навчання іноземній мові дітей з психофізичними розладами.
Окреслено причини, які зумовлюють потребу в дослідженні способів та методів викладання англійської мови як іноземної учням з РАС, що забезпечить їх адаптацію в інклюзивному класі та соціалізацію у суспільстві. У Радянській Україні дітей з обмеженими можливостями навчали у спеціальних школах, але сьогодні в Канаді, США та європейських країнах є вражаючий досвід залучення дітей з особливими освітніми потребами до навчання у найближчих державних школах. Оскільки цей підхід набуває широкого розповсюдження в Україні, нагальним є пошук шляхів забезпечення належного рівня освіти всіх дітей без виключення.
Людина з аутизмом, як правило, відчуває труднощі в оволодінні мовою, спілкуванні, соціальними та когнітивними навичками, тому діти з аутизмом краще вчаться за допомогою наочності, імітації та упорядкованого середовища, що враховує їх сенсорну чутливість. Крім того, їм доводиться боротися з наслідками негативного ставлення до людей з інвалідністю загалом. Батьки та професіонали сходяться на думці, що кожна дитина з розладом аутичного спектру є унікальною, потрібно багато напруженої роботи, щоб допомогти дитині з аутизмом, адже кожна має різні потреби та піддається певному стилю навчання.
Взаємодія з іншими дітьми за допомогою ігор допоможе отримати досвід спілкування поза класом. Упорядковане середовище може дати дитині відчуття захищеності й зробити її відкритою до навчання. Основною формою інтерактивної роботи є навчальна взаємодія учнів у парах та мікрогрупах. Групи оволодівають навчальним матеріалом та формують міжособистісні навички.
Ефективність цих вправ залежить від того, наскільки виконуються такі умови: системність; їх розподіл у порядку збільшення складності; чергування та різноманітність вправ.
Ключові слова: аутизм, особливі освітні потреби, психологічна адаптація, способи навчання, інклюзія.
Інші роботи з даної категорії: