0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Податкова система (ID:1046392)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 5
Рік виконання: 2024
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
Тема 6. Особливості подання звітності з податку на прибуток підприємства. Задача 6.1 1.Обсяг реалізації товарів за звітний квартал 160970 грн. з ПДВ, виробнича собівартість реалізованих товарів – 75400 грн. 2. Придбано матеріали та комплектуючі – 49200 грн. з ПДВ 3. Нарахована зарплата працівникам основного виробництва – 22650 грн., адміністративному персоналу – 28940 грн. 4. Нараховано єдиний соціальний внесок на заробітну плату - ? 5. Понесені витрати з організації презентацій – 1600 грн. 6. Нараховано знос основних засобів основного виробництва – 20200 грн., а також нематеріальних активів, що використовуються в адміністративних цілях – 6650 грн. 7.Витрачено в виробництво комплектуючих – 1900 грн., сировини – 31800 грн. 8.Оприбутковано готову продукцію – в розмірі 90% понесених витрат виробництва Скласти бухгалтерські проведення і Декларацію з податку на прибуток та подати на ел. пошту. Завдання 7.1 За звітний місяць жовтень п.р. здійснено наступні господарські операції: 1. Реалізовано партію продукції ПП «Веселка» (м.Львів, ІПН 686868686868) на суму 890340 грн. з ПДВ, собівартість якої – 799450 грн. 2. Погашено заборгованість перед постачальником ТОВ «Фортуна» (м.Бучач, ІПН 545454545454) за раніше отримані матеріали на суму 805430 грн. 3. Отримано від постачальника ПП «Успіх» (м.Калуш, ІПН 898989898989) матеріали та комплектуючі на суму з ПДВ – 802894 грн. 4. Відображені витати по доставці матеріалів та комплектуючих з м.Калуша власним автотранспортом на суму 1120 грн. 5. Надійшли кошти на поточний рахунок від ПП «Веселка» (м.Львів, ІПН 686868686868) в рахунок відвантажено продукції на суму - ? 6. Оприбутковано сировину на склад №3 від ТОВ «Гарант» (м.Ужгород, ІПН 434343434343) на суму з ПДВ 218900 грн. 7. Відвантажено партію продукції згідно договору замовлення ТОВ «Українські традиції» (м.Рівне, ІПН 313131313131) на суму з ПДВ – 505400 грн. 8.Отримано готівку в касу від ТОВ «Українські традиції» (м.Рівне, ІПН 313131313131) у розмірі 40 відсотків виконаного замовлення на суму - ? 9. Погашено заборгованість перед ТОВ «Гарант» (м.Ужгород ІПН 434343434343) на суму - ? Скласти бухгалтерські проведення і Податкову декларацію з податку на додану вартість (в т.ч. Додаток 1 до Декларації) а подати на ел.пошту Задача 9.1 У структурі Вашого диверсифікованого підприємства функціонує об’єкт роздрібної торгівлі – магазин «Світанок», в якому працюють три найманих працівника, зокрема: - продавець 1 – місячний оклад – 10200 грн. - продавець 2 (утримує 2 дітей віком до 18 років) – місячний оклад 10200 грн. - бухгалтер – аналітик (утримує 1 дитину віком до 18 р.) – місячний оклад 14800 грн. За звітний місяць грудень ц.р. (22 роб.дні) працівники відпрацювали: - продавець 1 – 18 днів - продавець 2 – 17 день - бухгалтер – економіст – 18 днів Необхідно: - нарахувати зарплату працівникам за звітний місяць та скласти кореспонденцію рахунків бухгалтерського обліку - провести нарахування ЄСВ на фонд оплати праці - здійснити обов’язкові утримання ПДФО та військового збору - заповнити і подати Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (в т.ч. Додаток 1 та Додаток 4 ДФ) *сума зарплати за попередні два місяці становить: продавець 1 - 19800 грн. продавець 2 – 20550 грн. бухгалтер – економіст – 25480 грн.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Тема 6. Особливості подання звітності з податку на прибуток підприємства. Задача 6.1 1.Обсяг реалізації товарів за звітний квартал 160970 грн. з ПДВ, виробнича собівартість реалізованих товарів – 75400 грн. 2. Придбано матеріали та комплектуючі – 49200 грн. з ПДВ 3. Нарахована зарплата працівникам основного виробництва – 22650 грн., адміністративному персоналу – 28940 грн. 4. Нараховано єдиний соціальний внесок на заробітну плату - ? 5. Понесені витрати з організації презентацій – 1600 грн. 6. Нараховано знос основних засобів основного виробництва – 20200 грн., а також нематеріальних активів, що використовуються в адміністративних цілях – 6650 грн. 7.Витрачено в виробництво комплектуючих – 1900 грн., сировини – 31800 грн. 8.Оприбутковано готову продукцію – в розмірі 90% понесених витрат виробництва Скласти бухгалтерські проведення і Декларацію з податку на прибуток та подати на ел. пошту. Завдання 7.1 За звітний місяць жовтень п.р. здійснено наступні господарські операції: 1. Реалізовано партію продукції ПП «Веселка» (м.Львів, ІПН 686868686868) на суму 890340 грн. з ПДВ, собівартість якої – 799450 грн. 2. Погашено заборгованість перед постачальником ТОВ «Фортуна» (м.Бучач, ІПН 545454545454) за раніше отримані матеріали на суму 805430 грн. 3. Отримано від постачальника ПП «Успіх» (м.Калуш, ІПН 898989898989) матеріали та комплектуючі на суму з ПДВ – 802894 грн. 4. Відображені витати по доставці матеріалів та комплектуючих з м.Калуша власним автотранспортом на суму 1120 грн. 5. Надійшли кошти на поточний рахунок від ПП «Веселка» (м.Львів, ІПН 686868686868) в рахунок відвантажено продукції на суму - ? 6. Оприбутковано сировину на склад №3 від ТОВ «Гарант» (м.Ужгород, ІПН 434343434343) на суму з ПДВ 218900 грн. 7. Відвантажено партію продукції згідно договору замовлення ТОВ «Українські традиції» (м.Рівне, ІПН 313131313131) на суму з ПДВ – 505400 грн. 8.Отримано готівку в касу від ТОВ «Українські традиції» (м.Рівне, ІПН 313131313131) у розмірі 40 відсотків виконаного замовлення на суму - ? 9. Погашено заборгованість перед ТОВ «Гарант» (м.Ужгород ІПН 434343434343) на суму - ? Скласти бухгалтерські проведення і Податкову декларацію з податку на додану вартість (в т.ч. Додаток 1 до Декларації) а подати на ел.пошту Задача 9.1 У структурі Вашого диверсифікованого підприємства функціонує об’єкт роздрібної торгівлі – магазин «Світанок», в якому працюють три найманих працівника, зокрема: - продавець 1 – місячний оклад – 10200 грн. - продавець 2 (утримує 2 дітей віком до 18 років) – місячний оклад 10200 грн. - бухгалтер – аналітик (утримує 1 дитину віком до 18 р.) – місячний оклад 14800 грн. За звітний місяць грудень ц.р. (22 роб.дні) працівники відпрацювали: - продавець 1 – 18 днів - продавець 2 – 17 день - бухгалтер – економіст – 18 днів Необхідно: - нарахувати зарплату працівникам за звітний місяць та скласти кореспонденцію рахунків бухгалтерського обліку - провести нарахування ЄСВ на фонд оплати праці - здійснити обов’язкові утримання ПДФО та військового збору - заповнити і подати Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (в т.ч. Додаток 1 та Додаток 4 ДФ) *сума зарплати за попередні два місяці становить: продавець 1 - 19800 грн. продавець 2 – 20550 грн. бухгалтер – економіст – 25480 грн.