0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Податкова політка України (ID:1129731)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 46
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП ………………………………………………………………… 3 РОЗДІЛ 1. Податкова політика України на загально економічному рівні………………………….... 5 1.1. Роль податкової політики на Україні…………………… 5 1.2. Класифікація податків……………………………………. 5 1.3. Система оподаткування в Україні………………………. 9 1.4. Реформування податкової політики……………………. 20 РОЗДІЛ 2. Податкова політика України на мікроекономічному рівні……………………………………………………….… 26 2.1. Система оподаткування підприємств, організацій і фізичних осіб…………………………………… 26 2.2. Структурно - логічна схема спрощеної системи оподаткування……………………………………….. 29 РОЗДІЛ 3. Податкова політика України на макроекономічному рівні…………….. …………………………………………… 31 3.1. Роль держави у стягненні податків……………………... 31 3.2. Державна податкова політика як один із важливих засобів державного регулювання……………….. 32 ВИСНОВОК…………………………………………………………… 38 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ……………………………………………… 41 ДОДАТКИ……………………………………………………………… 42
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Актуальність теми. Податкова система є найдавнішою фінансово-економічною системою людства. У період натурального господарства ватажок сплачував як податок частину здобичі. За первіснообщинного ладу оподаткування мало вигляд жертвування, причому становило 10% сукупних доходів. Звідти й пішов термін "десятина". Пізніше таку ж частину брали собі й релігійні організації (церкви, монастирі та інші установи). Кошти витрачались на утримання армій, будівництво храмів, різних фортифікаційних споруд, шляхів, на проведення свят тощо. Головним джерелом коштів, що надходять у розпорядження держави і використовуються для фінансування суспільних, загальнонаціональних, урядових потреб, є податки. Одночасно податки є одним із способів регулювання економічних процесів у господарському житті. Це одна з форм вирівнювання доходів юридичних та фізичних осіб із метою досягнення соціальної справедливості й економічного розвитку. Податки – найефективніший інструмент впливу держави на суспільне виробництво, його динаміку і структуру, на розвиток науки й техніки, зростання суспільного добробуту народу. Історія розвитку системи оподаткування свідчить про те, що податки можуть бути не лише джерелом наповнення бюджетів різних рівнів, а й інструментом регулювання тих чи інших соціально-економічних процесів – перерозподілу доходів між членами суспільства, стимулювання окремих видів господарської діяльності та обмеження розвитку інших тощо. Свідоме використання державою податків для досягнення певної мети проходить у рамках її податкової політики. Держава, виражаючи інтереси суспільства в різних сферах життєдіяльності, виробляє та впроваджує відповідну політику: економічну, соціальну, екологічну, демографічну тощо. При цьому як засоби взаємодії об'єкта та суб'єкта державного регулювання соціально-економічних процесів використовуються фінансово-кредитні та цінові механізми. Визначивши свою економічну політику, держава визначає напрямок розвитку, а також стратегію і тактику досягнення поставленої мети. Ось чому податкова політика і податкова система мають чітку цілеспрямованість на вирішення конкретних завдань і проблем. Податкова політика держави є складовою частиною економічної політики, яка базується на сукупності юридичних актів, що встановлюють види податків, зборів та обов'язкових платежів, а також порядок їх стягнення та регулювання.