Зміст
Завдання 3
Отримати достатні докази про достовірність відображення операцій з основними засобами. Встановити реальність статей балансу і показників звітності, що відображають основні засоби. Одержати документальне підтвердження обґрунтованості даних про наявність і рух основних засобів, правильність визначення амортизації, доцільність результатів реалізації і вибуття основних засобів.
Організацією в березні звітного року в банку було взято кредит в розмірі 90 000 грн. для придбання технологічного обладнання під 40% річних на чотири місяці. Обладнання придбано і введено в експлуатацію. В бухгалтерському обліку зроблено наступні записи:
Дата Зміст операції Документ Дебет рахунку Кредит рахунку Сума, грн.
02.03 1. Отримано кредит банку Договір, виписка банку 311 501 90 000
03.03 2. Сплачено рахунок організації продавця за обладнання Рахунок, платіжне доручення 371 311 90 000
04.03 3. Отримано обладнання Накладна 152 631 75 000
04.03 4. ПДВ на обладнання Податкова накладна 641 644 15000
03.04 5..Сплачено відсотки за кредит Платіжне доручення 951
684 684
311 3 000
08.04 6. Введено в експлуатацію технологічне обладнання Акт введення в експлуатацію ОЗ-1 104 152 75000
08.04 7. Пред’явлено ПДВ до зарахування по введеному обладнанню Акт введення в експлуатацію ОЗ-1 644 631 15000
03.05 8. Сплачено відсотки за кредит Платіжне доручення 951
684 684
311 3000
04.06 9. Сплачено відсотки за кредит Платіжне доручення 951
684 684
311 3000
04.06 10. Погашено суму кредиту Платіжне доручення 611 311 90000
Завдання 5
Оцінити ситуацію з точки зору законності здійснення і завершеності відображення операцій на рахунках бухгалтерського обліку.
Підприємство придбало малоцінні необоротні матеріальні активи:
письмові столи для співробітників в кількості 5 шт. за ціною 1400 грн.;
стільці в кількості 5 шт. за ціною 200 грн;
полиці для книг в кількості 10 шт. за ціною 500 грн.
На рахунках бухгалтерського і податкового обліку відображено наступні записи:
Зміст операції Дебет рахунку Кредит рахунку Сума, грн.
1. Сплачено рахунок магазину за офісні меблі 377 311 13000
2. Відображено суму податкового кредиту з ПДВ 641 644 2167
3. Списана вартість перевезення офісних меблів 153 631 750
4. Відображено суму податкового кредиту з ПДВ 641 631 15
5. Оприбутковані офісні меблі на склад 153 377 2167
6. Відображено розрахунки з податкового кредиту з ПДВ 644 377 125
7. Сплачено рахунок перевізнику 631 311 750