0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Система прямого оподаткування в Україні (ID:179734)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 33
Рік виконання: 2015
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ 1. Сутність та особливості прямого оподаткування в Україні 1.1. Характеристика прямих податків 1.2. Аналіз системи прямого оподаткування в Україні 2. Проблеми прямого оподаткування в Україні та методи його оптимізації 2.1. Проблеми реалізації прямого оподаткування в Україні 2.2. Вдосконалення системи прямого оподаткування в Україні Висновок Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1.1. Характеристика прямих податків Податки є необхідною ланкою економічних відносин в суспільстві з моменту виникнення держави. Розвиток і зміна форм державного устрою завжди супроводжуються перетворенням податкової системи. В умовах ринкової економіки будь-яка держава широко використовує податкову політику в якості визначеного регулятора впливу на негативні явища ринку. Встановлюючи податки, суб'єкти та об'єкти оподаткування, податкові бази, ставки податків, пільги та санкції, змінюючи умови оподаткування, держава стимулює підприємницьку діяльність в одних напрямках і стимулює в інших. Виходячи з загальнонаціональних інтересів. Від успішного функціонування податкової системи багато в чому залежить результативність застосовуваних економічних рішень. Застосування податків є одним з економічних методів управління і забезпечення взаємозв'язку загальнодержавних інтересів з комерційними інтересами підприємців, підприємств незалежно від відомчої підпорядкованості, форм власності та організаційно - правової форми підприємства. За допомогою податків визначаються взаємовідносини підприємців, підприємств усіх форм власності з державними та місцевими бюджетами, з банками, а також з вищестоячими організаціями. За допомогою податків регулюється зовнішньоекономічна діяльність, включаючи залучення іноземних інвестицій, формується госпрозрахунковий дохід і прибуток підприємства. Податки завжди були і продовжують залишатися одним з найважливіших інструментів здійснення економічної політики держави. У зарубіжній практиці виділяють чотири базисних моделі систем оподаткування, залежно від їх орієнтації на прямі і непрямі податки: Англосаксонська модель орієнтована на прямі податки з фізичних осіб, частка непрямих податків незначна. Ця модель застосовується також в Австралії, Великобританії, Канаді і в інших країнах. 2.2. Вдосконалення системи прямого оподаткування в Україні Враховуючи вказані у роботі проблеми, необхідне подальше реформування системи прямого оподаткування в Україні, але така робота має спиратися на науково обґрунтовану, виважену та збалансовану систему відповідних заходів, яка до того ж узгоджується з кращим світовим досвідом та враховує сучасні виклики. Враховуючи окремі напрацювання українських учених, удосконалення системи прямого оподаткування в Україні необхідно здійснювати на основі таких концептуальних пропозицій: 1. Слід удосконалити процедури адміністрування прямих податків (зокрема, шляхом спрощення податкової звітності та підвищення ефективності моніторингових процедур в органах ДПС). Подальше удосконалення адміністрування системи прямого оподаткування слід здійснювати за такими напрямками: забезпечення стабільності нормативних вимог до адміністрування прямих податків; оптимізація системи обліку доходів і витрат суб'єктів підприємництва; усунення недоліків організаційного та методичного характеру адміністрування прямих податків; 2. Доцільно привести мінімальний неоподаткований дохід у відповідність до прожиткового мінімуму; 3. Необхідно вжити заходів з оптимізації системи обліку доходів і витрати суб’єктів підприємництва, а також забезпечити стабільність відповідних нормативних документів; 4. Слід посилити стимулюючий вплив податку на прибуток підприємств на розвиток високотехнологічних виробництв [23]. - удосконалити систему пільгового оподаткування шляхом її спрямованості на стимулювання інвестиційно-інноваційних процесів; - розробити порядок звітності та контролю за формуванням та використанням фінансових ресурсів, отриманих завдяки пільговому оподаткуванню, з правом стягнення їх до бюджету в разі неефективного або нецільового використання тощо; - оптимізувати порядок амортизації основних засобів, у тому числі удосконалити механізм прискореної податкової амортизації.