Зміст
Задача
Загальна площа житлових будинків комунальної власності районів міста та ЖБК, які перебувають на обслуговуванні, становить 36385,7 тис. кв. м, у тому числі площа будинків не обладнаних ліфтами становить 27298,3 тис. кв. м. Тарифи по квартирній платі в будинках не обладнаних ліфтами встановлені в розмірі 0,22 грн. без ПДВ за 1 кв. м, а в будинках обладнаних ліфтами — на 7 копійок більше. Визначити очікувані доходи з квартирної плати на плановий рік
Задача
У плановому періоді плата за 1 кв. м орендованої площі збільшиться на 17% у порівнянні з попереднім періодом, де вона становила 1,41 коп. за 1 кв. м. Слід зазначити, що загальна площа житлових приміщень дорівнює 5,38% від загальної жилої площі міста. Визначити суму грошових коштів, які надійдуть від експлуатації нежитлових приміщень
Задача
У періоді, що передує плановому, ДКП «Київелектротранс» перевезе 428000 тис. пасажирів, у тому числі 207000 тис. пасажирів платно і 221000 тис. пасажирів, які користуються правом безкоштовного проїзду. При цьому по абонентних талонах буде перевезено 80000 тис. пасажирів, від яких буде одержано 24,0 млн. грн. доходів, а по проїзних квитках буде перевезено 127000 тис. пасажирів, від яких буде одержано 14,0 млн. грн. У плановому періоді кількість пасажироперевезень збільшиться на 104,91%. Визначити доходи ДКП «Київелектротранс» у плановому періоді та втрати від безплатного перевезення пасажирів
Задача
Визначити суму грошових коштів, яка необхідна для придбання рухомого складу в плановому періоді, та суму грошових коштів, необхідних для придбання запчастин
1. Закупівля 30 тролейбусів:
а) 20 тролейбусів К12-03 за ціною 723,25 тис. грн.;
б) 10 тролейбусів К12-04 за ціною 420 тис. грн
2. Придбання 35 комплектів для трамвайних вагонів Т-3 м має здійснюватись по відкритій Чеській кредитній лінії в загальній сумі 67907 тис. грн
Авансовий платіж відкритої кредитної угоди становить 6689,8 тис. грн
Витрати на відкриття кредитної лінії становлять:
а) цінова експертиза контракту — 22,3 тис. грн.;
б) витрати на транспортування — 104,5 тис. грн.;
в) оплата ПДВ (20%) — 8919,8 тис. грн.;
г) оплата мита — 6689,8 тис. грн.;
ґ) витрати на обслуговування кредиту — 557,8 тис. грн.;
д) комісійні іноземному банку — 290,2 тис. грн.;
є) комісійні за зобов'язаннями — 65 тис. грн.;
є) перерахування Мінфіну — 379,8 тис. грн
Усього:
3. Витрати на погашення кредиту банку «Київ» на придбання рухомого складу та на погашення кредиту становлять 4096 тис. грн
Задача
Виходячи з наведених нижче даних, розрахувати вартість електроенергії, яка буде споживатись у плановому періоді при перевезенні пасажирів, та розподілити її між видами електротранспорту. У попередньому році електротранспортом було спожито 152980 тис. кВт год електроенергії. При цьому для перевезення пасажирів трамваями було спожито 49,2% всієї електроенергії, тролейбусами — 50,6 % і фунікулером — 0,2 %. У плановому періоді кількість перевезень збільшиться на 2%, а ціна 1 тис. кВт год. електроенергії становитиме 147,2 грн
Задача
Розрахувати вартість шин, які будуть підлягати заміні в плановому періоді, виходячи з наведених нижче даних. Тролейбуси ДАК мають 8 шин, тролейбуси 14 тр — 6 шин, тролейбуси 1ОМЗ — 10 шин, тролейбуси 15 тр — 10 шин
Типи тролейбусів
Пройдено тис. вагонокілометрів тролейбусами
Депо № 1 Депо № 2 Депо № 3 Депо «Куренівське»
ДАК 2180,2 1223,6
14 тр 4149,3 5476,8
1 омз
15 тр
При цьому слід знати, що в містах застосовується підвищений коефіцієнт зносу шин, який становить 1,01; норма пробігу шини — 60 тис. км. Ціна шини до тролейбусів ДАК і ЮМЗ — 440 грн., до тролейбусів 14 тр і 15 тр – 390 грн
Задача
Визначити витрати грошових коштів на проведення ТО-1 і ТО-2 при експлуатації тролейбусів і трамваїв. На проведення ТО-1 встановлено норматив витратних матеріалів для тролейбусів у розмірі 15 грн. на 1 вагонодень, для трамваїв — 11 грн. на 1 вагонодень. Протягом року тролейбусами буде виконано 152314 вагоноднів, а трамваями— 135902 вагонодні. При проведенні ТО-2 виконуються певні ремонтні роботи, тому норматив витратних матеріалів установлений для тролейбусів у розмірі 649 грн., а для трамваїв — 712 грн. За плановий період на тролейбусах буде виконано 1278 ремонтів, а на трамваях—
Задача
Визначити фонд заробітної плати ДКП «Київелектротранс» на плановий рік виходячи з того, що в році, який передував плановому, склались такі економічні показники:
1. Водії на лінії:
1.1 трамваїв:
— витрати на 1 мотор у вагоногодину становили 2,09 грн.;
— план моторних вагоногодин (ваг. год.) на плановий рік — 923,3 тис. ваг. год
1.2 тролейбусів:
— витрати на 1 машиногодину (маш. год.) — 2,337 грн.;
— план машиногодин — 1749,9 тис.маш.год
2. Основні ремонтні робітники:
— середньоспискова кількість — 2710 чол.;
— середньомісячна заробітна плата робітника — 266 грн.;
— витрати на оплату праці на рік
3. Інші допоміжні робітники:
— середньоспискова кількість — 1160 чол.;
— середньомісячна заробітна плата працівника — 130 грн.;
— витрати на оплату праці
4. Кондуктори:
— середньоспискова кількість— 1150 чол.;
— середньомісячна заробітна плата кондуктора — 220 грн.;
— витрати на оплату праці
5. Касири квиткові:
— середньоспискова кількість — 400 чол.;
— середньомісячна заробітна плата — 114 грн.;
— витрати на оплату праці
6. Керівники, фахівці та службовці:
— середньоспискова кількість — 1970 чол.;
— середньомісячна заробітна плата — 240 грн.;
— витрати на оплату праці
7. Усього на оплату праці:
При цьому слід ураховувати, що коефіцієнт зростання заробітної плати становить —
Задача
Скласти розрахунок інших витрат «Київелектротранс» на плановий період, виходячи з того, що витрати на надання послуг банків дорівнюють 1,5% від фонду заробітної плати. Крім того, банки отримують доходи від інкасації, що становлять 9 грн. за 1000 грн., зданих у банк
Слід зазначити, що підприємство повинне перерахувати 1% отриманих доходів в інноваційний фонд і дорожній збір становить 1,2% від доходів
Фонд заробітної плати = 93657,49 тис.грн
Задача
Розрахувати на плановий період, потребу в коштах на придбання пального для роботи автобусів, що працюють у звичайному режимі руху, виходячи з того, що щоденно потрібно: бензину А-76 — 26 тис. літрів; дизпалива — 52 тис. літрів. Вартість одного літра бензину становить 1,1 грн., а дизпалива — 0,97 грн. При цьому індекс зростання цін на пальне в році, що передував плановому становив 1,06. Крім того, борг за отримане пальне в попередньому році досяг 297,88 тис. грн
Задача
Розрахувати вартість потреби в енергоносіях на плановий період автотранспортних підприємств міста, виходячи з наведених нижче даних
№ п/п Назва енергоносія Одиниця виміру Необхідна кількість Ціна
одиниці (грн.) Загальна сума
1 Електрична енергія тис. кВт год 7701,6
2 Котельно-пічне паливо тис. м3 1855,8
3 Теплова енергія Гкал. 15608,0
Усього
Задача
У році, що передував плановому норма амортизаційних відрахувань в автотранспортних підприємствах міста становила 3,2%. При цьому щорічна вартість основних фондів дорівнювала 298125 тис. грн. У плановому році середньорічна вартість основних фондів збільшиться на 39000 тис. грн. Необхідно визначити норму амортизаційних відрахувань на плановий період
Задача
Визначити середньорічний контингент учнів, середньорічну кількість класів і кількість ставок для планування фонду зарплати по міській школі на підставі таких даних:
На 1 січня у школі була така кількість класів та учнів
Показники Класи
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Кількість класів 3 2 2 3 3 2 2 3 3
Кількість учнів 110 74 68 98 96 80 70 84 90
З 1 вересня очікується:
1) випуск учнів
- з 9-х класів – 90 учнів
- з 11 класів – 25 учнів
2) прийом
- в 1-ші класи – 80 учнів
- в 9-ті класи – 55 учнів
Навчальним планом очікується така кількість годин на тиждень:
1-4 –ті класи – 25 год
5-6 класи – 31 год
7-мі класи – 33 год
8-і класи – 34 год
9-ті класи – 37 год
10-ті класи – 38 год
11 –ті класи – 40 год
Задача
Проаналізувати структуру доходів і видатків бюджету міста на підставі даних таблиць. Результати аналізу відобразити не тільки як розрахунок питомої ваги доходів і видатків, а й змістовно:
1. По доходах: вказати основні доходні джерела; яку частку вони становлять; є вони власними доходними джерелами чи регулюючими
2. По видатках: визначити основні напрями видатків, як кожен із них структурується
Доходи бюджету міста
№ з/п Джерела доходів Сума тис.грн. Питома вага,%
1 Податкові надходження:
- податки на доходи, на прибуток, податок на збільшення ринкової вартості
- податки на власність
- платежі за використання природних ресурсів
- внутрішні податки на товари та послуги
- інші податки
2 Неподаткові надходження:
- доходи від власної та підприємницької діяльності
- адміністративні збори та платежі
- надходження від штрафів та санкцій
- інші неподаткові надходження
3 Спеціальні фонди
4 Дотація з обласного бюджету
5 Доходи, що спрямовуються на виконання власних повноважень
6 Разом доходів
Видатки бюджету міста
№ п/п Найменування видатків Сума тис.грн Питома вага,%
Загальні видатки
1 Компенсація органам місцевого самоврядування за виконання делегованих державних повноважень
2 Освіта
3. Охорона здоров'я
Соціальний захист та соціальне забезпечення
5. Дотація житлово-комунальному господарству
6 Культура і мистецтво
7. Фізична культура і спорт
8. Транспорт, дорожнє господарство, зв'язок
9 Фінансування заходів цивільної оборони
10. Організація роботи призовної комісії
11. Будівництво, реконструкція, ремонт і утримання доріг, що знаходяться у комунальній власності
12 Фонд охорони навколишнього середовища
13. Будівництво житла військовослужбовцям
14. Видатки, спрямовані на виконання власних повноважень
Разом видатків
Задача
Розрахувати річний фонд заробітної плати вчителів, виходячи з таких даних:
Показники
Класи
1-4
А) По міській школі
Кількість класів:
а) на 1 січня
б)на 1 вересня
Кількість навчальних ставок на 1 клас за тарифікацією
Середньомісячна ставка ЗП вчителя за тарифікацією, грн
Б) По сільській школі
Кількість класів
а) на 1 січня
б)на 1 вересня
Кількість навчальних ставок на 1 клас за тарифікацією
Середньомісячна ставка ЗП вчителя за тарифікацією, грн
Задача
Розрахувати суму витрат на опалення і освітлення середньої школи використовуючи такі дані
1. Загальна площа приміщення 30650 куб. м
2. Площа освітлення-4560 кв. м
3. Витрати електроносіїв для технічних вимог - 3560 квт/год
4. Норма витрат умовного палива на І куб.м. приміщення (на опалювальний сезон) -5,15 кг
5. Середній калорійний еквівалент для переведення натурального палива в умовне (для газу) – 1,17 на 1 тис.куб.м
6. Ціна за 1 куб.м. газу - 7 коп., ціна за 1 квт/год - 15 коп
Задача
Визначити загальну суму видатків школи на харчування учнів, в яких подовжений режим денного навчання, використавши такі дані:
1. Кількість учнів, які переведені на подовжений режим денного навчання:
- на 1 січня — 280;
- на 1 вересня— 295;
2. Ціна харчування 1 учня на день - 60 коп
3. Кількість днів харчування на рік
4. За рішенням міської ради від оплати за харчування звільняються:
- повністю- 15%учнів;
- на 50%- 10% учнів;
- на 25% - 8 % учнів
Задача
У місті обласного підпорядкування 150000 жителів. Кількість хворих, направлених протягом року на лікування, - 15000 осіб. При використані ліжка 320 днів на рік і тривалості перебування протягом 16 днів оборот ліжка становить 20 днів. Розрахувати загальну потребу в ліжковому фонді міста
Задача
Визначити середньорічну кількість ліжок і кількість ліжко-днів на підставі таких даних:
Показники
Відділення лікарні
дитяче хірургія онкологія
Кількість лікарняних ліжок
а) на початок року
б) на кінець року
Кількість днів використання ліжка у році 310
Задача
Перевірити правильність складання кошторисів на утримання лікарень, використовуючи дані, які містяться в розрахунках
2. Уточнити проекти кошторисів, обґрунтувавши поправки, які
вносяться
3. Скласти письмові висновки за результатами перевірки
4. Проаналізувати склад і структуру видатків на утримання лікарень
Вихідні дані:
1. Кожною лікарнею станом на 1.01 складено проект кошторису видатків на рік на загальну суму 4786806 тис. грн
2. Зведені витрати по кошторису включають такі витрати:
Код
Найменування витрат
Розраховано установою на плановий рік
Лікарня №1 Лікарня №
1110 Оплата праці працівників бюджетних установ
1120 Нарахування на заробітну плату
1132 1133 Придбання предметів постачання і матеріалів, оплата послуг та інші видатки, всього, з них:
- медикаменти та перев'язувальні матеріали
- продукти харчування
1140 Видатки на відрядження
1150 Матеріали, інвентар, будівництво, капітальний ремонт та заходи спеціального призначення, що мають загальнодержавне значення
1160 Оплата комунальних послуг та енергоносіїв
2000 Капітальні видатки
Всього
При перевірці проекту кошторису необхідно врахувати таке:
1. Лікарні не мають права на розширення штатів до рівня минулого року, оскільки передбаченого лікарнями зростання контингентів у плановому році не буде
2. Середня ставка заробітної плати одного працівника на місяць, розрахована на підставі тарифікаційного списку, повинна становити: у групі лікарів - 200 грн.; у групі середнього медичного персоналу - 70 грн.; у групі адміністративно-господарського персоналу - 95 грн
3. У зв'язку із збереженням оперативно-сітьових показників лікарень на рівні поточного року видатки на електроенергію у плановому році не повинні перевищувати рівня, врахованого у кошторисі поточного року
4. У плановому році працівники лікарень отримають від районної державної адміністрації житлові будинки, що в 2 рази зменшує видатки порівняно з поточним роком з оплати безкоштовно наданих квартир і комунальних послуг
5. Норма видатків на медикаменти і перев’язувальні матеріали на 1 ліжко-день у плановому році становитиме 4 грн
Показники Лікарня №1 Лікарня №
Кількість ліжок у лікарнях
Кількість днів функціонування одного ліжка в році
6. Для забезпечення лікарень продуктами харчування необхідно передбачити корму видатків на харчування з розрахунку
1 грн. 50коп. на ліжко-день
7. У список обладнання та інвентарю, який необхідно придбати,
включено:
- по лікарні № 1 - 12 столів для їдальні за ціною 30 грн. за шт.; 3 килими за ціною 250 грн. за штуку;
- по лікарні №2 - 3 операційних столи за ціною 150 грн.за шт.; 17 ліжок за ціною 20 грн. за шт
8 Кожна лікарня передбачає у плановому році придбати м'який інвентар відповідно на 2000 грн
Розрахунок фонду заробітної плати
Наймену-вання посад
Лікарня №1 Лікарня №
Середнє число станом на рік Середня ставка на місяць, грн. Фонд з/п на рік Середнє число станом на рік Середня ставка на місяць, грн. Фонд з/п на рік
Лікарі 28 200 27 200 ?
Смп 59 110 51 110 ?
Ммп 36 90 39 90 ?
АГП 68 95 51 95 ?
Всього: — -
Канцелярські та господарські видатки
Показники Розраховано лікарнею №1 Розраховано лікарнею №
Опалення
Освітлення
Видатки з оплати праці
Безкоштовне надання квартир, комунальних послуг
Заробітна плата нештатного персоналу
Всього:
Задача
На основі наведеного кошторису доходів і видатків по обласному театру:
- проаналізувати склад і структуру доходів і видатків;
- скласти письмовий висновок за результатами перевірки;
- визначити суму дотаційного фінансування з бюджету
Кошторис доходів і видатків обласного театру
Всього на рік І кв. II кв. III кв. IV кв
1 2 3 4 5
Кількість вистав шт. 400 110 110
Число глядачів тис чол. 69.3 20.1 17.4 2.6
Доходів всього
В т.ч. від продажу тис. грн. 33317 7817 8500
квитків грн. 32217 7817 8500
Інші надходження Грн. 1100
3/п штатного персоналу грн. 98234 24700 16600
З/п нештатного персоналу грн. 200
Нарахування на зарплату (37%) грн
Нарахування на зарплату (49%) грн. 27897
Утримання приміщень
Електроенергія грн
Ремонт постановок поточного репертуару грн
Реклама грн
Витрати на транспорт
Витрати на постановки грн
Інші видатки грн
Всього витрат грн. 155502 47971 22700
Потрібно фінансування в плановому році
Кошторис доходів обласного театру
Всього на рік Питома вага,%
1
Доходів всього
В т.ч. від продажу
квитків 32217
Інші надходження 1100
Кошторис видатків обласного театру
Всього на рік Питома вага,%
3/п штатного персоналу 98234
З/п нештатного персоналу 200
Нарахування на зарплату (37%) 15315
Нарахування на зарплату (49%) 27897
Утримання приміщень
Електроенергія 7071
Ремонт постановок поточного репертуару 160
Реклама 200
Витрати на транспорт
Витрати на постановки 1000
Інші видатки 500
Всього витрат
Задача
1. На підставі даних таблиці необхідно скласти план відрахувань від регулюючих доходів по бюджету району. Ставка податку на прибуток, за якою здійснюється зарахування до бюджету району, - 19%
2. Необхідно провести регулювання бюджету району. До бюджету району передані відрахування: від податку на прибуток- 10%; від прибуткового податку з громадян- 70%, із обласного бюджету передбачена дотація в сумі 10000 млн.грн., інші надходження до районного бюджету - 4907 млн
грн. Дані відображено в таблиці
План відрахувань від регулюючих доходів по бюджету району
№з/п
Сума видатків
Сума закріплених доходів
Податок на прибуток Прибутковий податок з громадян Загальна сума регулюючих доходів
Дотація
Всього доходів
Контингент % відрахувань Сума Контингент % відрахувань Сума
1 911,4 129 13 19 2,47 826,2 70 578,34
2 861,1 20,9 17,8 19 3,382 224,2 70 156,94
3 1559,1 174,1 24,6 19 4,674 676,7 70 473,69
4 364,1 90,2 9,6 19 1,824 431,7 70 302,19
5 3695,7 414,2 65 19 12,35 2158 70 1510,6
6 1252,9 93,6 148,4 19 28,196 910,1 70 637,07
Район-ний 5958,5 709,1 190,6 19 36,214 3469 70 2428,3
Всього по району 7211,4 802,7 339 19 64,41 4379,1 70 3065,37 11143,88 14907
Регулювання бюджету району
№з/п
Сума видатків
Сума закріплених доходів
Податок на прибуток Прибутковий податок з громадян Загальна сума регулюючих доходів
Дотація
Всього доходів
Контингент % відрахувань Сума Контингент % відрахувань Сума
1 911,4 129 13 10 1,3 826,2 70 578,34
2 861,1 20,9 17,8 10 1,78 224,2 70 156,94
3 1559,1 174,1 24,6 10 2,46 676,7 70 473,69
4 364,1 90,2 9,6 10 0,96 431,7 70 302,19
Всього 3695,7 414,2 65 10 6,5 2158 70 1510,
5 1252,9 93,6 148,4 10 14,84 910,1 70 637,07
6 5958,5 709,1 190,6 10 19,06 3469 70 2428,3
Всього 7211,4 802,7 339 10 33,9 4379,1 70 3065,37
Районний бюджет 68720,6 21512,7 268314 10 26831,4 3632,1 70 2542,47
Всього по бюджету району 79627,7 22729,6 268718 10 26871,8 10170 70 7119 136348,1 14907
Задача
Визначити видатки по коду 1120 "Нарахування на заробітну плату" середньої загальноосвітньої школи та вказати суму платежів, які перераховуються до Пенсійного фонду України і Фонду і державного соціального страхування
№ з/п
Показники
Варіанти
І II
1 2
Кількість педагогічних ставок за тарифікацією по групах класів
IV
V-ІV
Х-хі
Середня ставка на місяць по групах класів
І-іv
V-іх
Х-хі
Середньорічна кількість класів
I-IV 6,
V-іх
Х-хi
4 Доплата за класне керівництво, перевірку зошитів та інші види педагогічної роботи, всього (грн.) 2,000
5 Заробітна плата адміністративно – господарського персоналу (грн.) 14,000
6 Фонд матеріального заохочення (в % до фонду заробітної плати)
7 Виплати у разі втрати працездатності (грн.) 2,000
8 Вихідна допомога при звільненні (грн.)
9 Одноразова допомога при народженні дитини Визначити Визначити
- кількість дітей
- розмір допомоги За діючими нормами За нормами
10 Допомога матерям на дітей віком до 10 років (учням до 18 років): Визначити Визначити
- кількість дітей
- розмір допомоги За діючими нормами За діючими нормами
11 Видатки на відрядження (грн.)
12 Тарифи відрахувань на рівні діючих нормативів
Задача
Необхідно визначити суми витрат на оплату праці, нарахування на заробітну плату і стипендії по кошторису академії народного господарства, зокрема:
1. Визначити середньорічне число посад професорсько-викладацького складу академії
2. Визначити середню місячну ставку професорсько-викладацького складу
3. Розрахувати річний фонд заробітної плати професорсько-викладацького складу
4. Визначити розмір страхових внесків на соціальне страхування
5. Визначити середньорічне число студентів, які навчаються на денному відділенні академії
Розрахувати суму бюджетних асигнувань на виплату стипендій студентам академії на рік
№ п/п
Показники
Варіанти
І II
Число посад професорсько-викладацького складу на початок року
професор
доцент
ст. викладач
викладач (асистент)
Число посад професорсько-викладацького складу на початок року
професор
доцент
ст. викладач
викладач (асистент)
Місячні ставки професорсько-викладацького складу, грн
- професор
- доцент
- ст. викладач
- викладач (асистент)
4 Тариф страхових внесків на соціальне страхування За діючими нормами
5. Число студентів на початок року
6. Прийнято з 1 вересня
7. Випущено з 1 липня
8. Відраховано студентів
9. Поновлено студентів
10 Забезпечено стипендіями студентів за рахунок коштів бюджету 70,0
11 Середні витрати по стипендіях за місяць на одного стипендіата за рахунок коштів бюджету, тис, грн. 44,0
Задача
Розрахувати загальний обсяг видатків на охорону здоров'я міського бюджету за такими даними:
- загальний обсяг видатків на охорону здоров'я всіх місцевих бюджетів 4201952,4 тис. грн.;
- загальний обсяг видатків на охорону здоров'я місцевих бюджетів по гірських населених пунктах - 9573,4 тис. грн.;
- частка видатків міст обласного значення в загальних видатках місцевих бюджетів 0.65;
- коригуючий коефіцієнт 1,026:
- населення, що обслуговується закладами охорони здоров'я в цілому, - 49710,8 тис. грн.:
- населення, що обслуговується в територіальних одиницях закладами охорони здоров'я за рахунок коштів державного бюджету, - 16544,8 тис. грн.;
- тимчасовий коефіцієнт розподілу витрат на охорону здоров'я -0,989;
- коефіцієнт диференціації рівня витрат на жителя;
- населення, що обслуговується закладами охорони здоров'я за рахунок коштів державного бюджету, - 235500 чол
Задача
Розрахувати загальний обсяг видатків на фізичну культуру і спорт міського бюджету за такими даними:
- прогнозний обсяг видатків на фізкультуру і спорт усіх місцевих бюджетів на 2001 рік - 64012,4 тис. грн.;
- частка видатків міст обласного підпорядкування до загального обсягу видатків усіх місцевих бюджетів - 0,6;
- чисельність населення України - 49710.8 тис. чол.;
- чисельність населення - 235500 чол
Задача
Розрахувати загальний обсяг видатків на культуру та мистецтво міського бюджету за норми витрат на культуру і мистецтво жителя - 3,208 грн
Задача
Розрахувати загальний обсяг видатків міського бюджету капітальний ремонт житлового фонду міста, благоустрій на поточний рік за такими даними:
- загальна площа житлового фонду міста- 2729915 кв. м., де 2143155 кв. м. - державний фонд; 586760 кв. м. -кооперативний фонд;
- площа вулиць і доріг з капітальним та полегшеним типом дорожнього покриття - 2623,28 тис. кв. м.;
- витрати коштів на капремонт 1 кв. м. загальної площі житлового фонду- 1,26 грн.;
- витрати коштів на благоустрій на 1 кв. м. площі вулиць і доріг з капітальним та полегшеним типом дорожнього покриття - 0,366 грн
Задача
На підставі даних таблиць, що характеризують розподіл створюваних у державі ресурсів у розрізі суб'єктів володіння і розпоряджання, визначити:
1. Питому вагу у фінансових ресурсах держави:
- бюджетних ресурсів;
- фінансових ресурсів підприємницьких структур;
- фінансових ресурсів централізованих фондів
2. Зробити аналіз фінансових ресурсів держави
3. Скласти довідку про розподіл створюваних у державі фінансових ресурсів
Розподіл створюваних у державі ресурсів у розрізі суб'єктів володіння і розпоряджання
Показники 1999 Питома вага 2000 Питома вага 2001 Питома вага
Фінансові ресурси держави 1964007 100 4933425 100
У тому числі: бюджетні ресурси 815617 41,53 1825624 37,01 4494562
Фінансові ресурси підприємницьких структур усіх форм 624562 31,8 395265 8,01 3265562
Фінансові ресурси централізованих фондів 138652 7,06 652326 13,22 906236
Розподіл створюваних у державі ресурсів у розрізі суб'єктів володіння і розпоряджання
Показники
1999
Млрд. грн. Питома вага Млрд. грн. Питома вага Млрд. Грн. Питома вага
Видатки зведеного бюджету України, млрд. грн. 114325 100 128652 100
У тому числі: Державного бюджету 78656 68,8 986236 766,59 25623874
бюджетів АР Крим, областей, міст Києва і Севастополя 86952 76,06 365268 283,92 1125654
Задача
На підставі таблиці, де визначено загальну суму доходів районного бюджету, а також відсоток відрахувань до бюджету району, потрібно визначити суми відрахувань від загальнодержавних податків і доходів до районного бюджету
Доходи районною бюджету
№ з/п Назва доходу Контингент, тис. Відсоток Сума
1 Податок на додану вартість 29008.45
2 Акцизний збір 1754,66 20
3 Податок на прибуток підприємств та організацій державної власності 13425 70
4 Плата за землю 682,3 60
5 Прибутковий податок з громадян 5728,3 50
При цьому слід мати на увазі, що ПДВ передбачається як остаточний регулюючий доход
Задача
Чисельність дітей у дитячому дошкільному закладі становила в липні:
- з 1.06 - 10.06 - 132 чол
- з 10.06 - 15.06 – 121 чол
- з 15.06 - 20.06 - 113чол
- з 20.06 - 25.06 - 89 чол
- 3 25.06 - 30.06 - 78 чол
У травні середньоспискова чисельність дітей становила 118 чол. У середньому на утримання однієї дитини з місцевого бюджету виплачено 81 умовних грошових одиниць (у липні -84 умовні грошові одиниці)
Визначити:
1. На скільки умовних грошових одиниць збільшились бюджетні видатки:
- у цілому;
- за рахунок зміни чисельності дітей;
- за рахунок рівня витрат на їх утримання
Задача
Виходячи з наведених у таблиці даних:
1. Визначити питому вагу податкових надходжень по регіонах
2. Визначити надходження на душу населення у % до середнього рівня надходжень по регіонах
3. Згрупувати регіони за показниками надходження податкових доходів на душу населення
4. Зробити відповідні висновки про надходження податкових доходів на душу населення
Регіон Сукупні надходження Надходження на душу населення
Млн.грн. % до загальної маси Млн.грн. % до середнього рівня Місце регіону
Республіка Крим
Область
Вінницька
Волинська
Дніпропетровська
Донецька
Житомирська
Закарпатська
Запорізька
Івано – Франківська
Київська
Кіровоградська
Луганська
Львівська
Миколаївська
Одеська
Полтавська
Рівненська
Сумська
Тернопільська
Харківська
Херсонська
Хмельницька
Черкаська
Чернівецька
Чернігівська
М.київ
М.Севастополь
Всього
Задача
Виходячи і наведених у таблиці даних:
1. Оцінити фінансові можливості держави
2. Проаналізувати співвідношення фінансових ресурсів держави
із зовнішньоекономічними показниками
Показники 1998 1999
Валовий внутрішній продукт, млрд. грн. 242352,0 2352264,0 5624352,0
Національний доход, млрд. грн. 123625,0 957024,0 4021365,0
Фінансові ресурси держави млрд. грн. 178352,0 1023654 0 3825326,0
Питома вага фінансових ресурсів держави (у %)
- у валовому внутрішньому продукті 73,59 435,18 68,01
У національному доході 51,01 40,69 71,5
Задача
У таблиці зробити порівняльний аналіз обсягів доходів та видатків зведеного та державного бюджетів, структури доходів та видатків, внести пропозиції щодо вдосконалення структури доходів та видатків
Крім того, виходячи з наведених даних, визначте:
- суму доходів зведеного та державного бюджетів;
- суму видатків зведеного та державного бюджетів;
- питому вагу кожного виду доходів та видатків бюджетів:
- дефіцит зведеного та державного бюджетів
Статті доходів і витрат
Зведений бюджет У тому числі державний, бюджет
2000 р
% до загальної суми
загальної ми 2000 р
% до загальної суми
загальної ми
2000 р. Довід-ково 1999 р. 2000 р. довідково
1999 р
Доходи - всього
100 100
податок на прибуток підприємств 483,4 130,52 27 131,6 17,63
прибутковий податок з громадян 160,1 10,41 6,5 73,6 2,28
податок на додану вартість 451,7 112,93 25 153,5 37,45
акцизний збір 40,1 1,28 3,2 29,6 0,98
внески до фонду Чорнобиля для здійснення заходів щодо ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та соціального захисту населення 102,6 4,72 4,6 102,6 6,98
надходження до Пенсійного фонду 416 74,88 18 416 110,24
інші доходи 438,3 68,81 15,7 336,4 75,69
Видатки - всього
100 100
на фінансування народного господарства 406,3 121,48 29,9 289,9 112,19
на фінансування соціально-культурних заходів та на соціальний захист населення 947,8 306,14 32,3 172,2 20,15
на оборону 101,7 3,76 3,7 100,6 4,93
на управління 139,1 6,54 4,7 98,9 4,55
на науку 23,7 0,24 1 23,7 0,31
видатки, пов'язані з ліквідацією наслідків Чорнобильської катастрофи 94,9 3,42 3,6 94,9 4,56
видатки Пенсійного фонду 408,6 58,02 14,2 408,6 78,45
інші видатки 326,5 34,61 10,6 420,8 62,28
Перевищення видатків над доходами 356,4 - 366,3 -
Задача
На підставі наведених у таблиці даних проаналізувати видатки державного бюджету на державне управління за поточній та попередній роки, структуру та джерела надходжень, напрями використання. Скласти довідка про стан фінансування державного управління
Видатки державного бюджету
Бюджет 2001 порівняно з бюджетам 2000 % від
загальної суми
Бюджет 2001 Бюджет 2000 Номінальна зміна Зміна, % Бюджет
2001 бюд-
жет
Всього видатків 29378127,6 23769442 -5608685,6 80,909
Державне управління 1290375,6 1074254 -216121,6 83,251 4,39
Функціонування законодавчої впади 78210 56333 -21877 72,028 0,27
Функціонування виконавчої влади 474378 402945 -71433 84,942 1,62
Утримання Президента України та його апарату 27945,6 27084 -861,6 96,917 0,1
Утримання фінансових і фіскальних органів 648524,4 547222 -101302,4 84,38 2,21
Загальне планування і статистичні служби 36297,6 16018 -20279,6 44,13 0,12
Інші видатки на загальнодержавне управління 25021,2 24652 -369,2 98,524 0,09
Задача
На підставі даних таблиці охарактеризувати економічну ситуацію в країні
Показники 1999 рік 2000 рік
Номінальний ВВП, млн.грн
Номінальний ВВП, млн.дол
Реальний ВВП (відсотків зміни) -0,
Інфляція споживчих цін на кінець періоду (у відсотках) 119,1
Інфляція оптових цін на кінець періоду (у відсотках) 115,7
Консолідований бюджет, млн.грн. (130038-03,%)*
(1,119+
1,157)/2 =
(174500+
6%)*
(1,258+
1,208)/2 =
Касовий дефіцит (- - профіцит) 1944,5
Доходи 32876,4
Державний бюджет, млн.грн
Доходи (з трансфертами) 19982.2
у тому числі грошові 18331,6
Місцеві бюджети, млн. грн
Доходи 16094,8
Грошова база, млн. грн
Грошова маса, млн. грн
Ставка рефінансування, % 50
Рівень монетизаціі, % 14,525
Середньозважена процентна ставка за кредитами, річна, % 53,4
Зовнішньоторговельний оборот України 23426,9
у тому числі
Експорт товарів та послуг, млн. дол. США 11580,8
Імпорт товарів та послуг, млн. дол. США 11846,1
Валові міжнародні резерви на кінець року, млн. дол. США, ліквідні
у тижнях імпорту товарів та послуг 4,8
Змінний курс дол. США,
грн., за дол. на кінець періоду 5,2163
грн. за дол., середній за період 4,1304
Задача
Розрахувати суму збору на обов'язкове державне пенсійне страхування по мебльовій фірмі на основі таких даних за 1-й квартал 2006 року:
1) фактичні витрати на оплату праці основної і додаткової та інших заохочувальних і компенсаційних виплат склав, згідно інформації про розрахунки з Пенсійним фондом - 899160 тис.грн
в тому числі:
витрати на оплату праці інвалідів - 42,84 тис.грн
2) сукупний оподаткований доход фізичних осіб, що працювали на умовах контракту (трудовою договору) склав 22,87 тис.грн., з них:
1. сукупний щомісячний дохід не перевищував 150 грн - 3,52 тис.грн.;
2. сукупний щомісячний оподатковуваний дохід в межах 2200 грн. - 19,35 тис.грн.;
3. вартість послуг мобільного зв'язку склала за 1-й квартал 9,600 тис.грн
Задача
Розрахувати суму збору на загальнодержавне соціальне страхування на випадок безробіття за 1-й квартал 2006 року по мебльовій фірмі при таких даних:
1) фактичні витрати на оплату праці найманих працівників, що підлягають обкладанню прибутковим податком, склали 888,100 тис.грн., в тому числі працюючих пенсіонерів - 62,200 тис.грн
2) сукупний оподатковуваний доход (прибуток) в межах щомісячно не більше 2200 грн., осіб застрахованих на добровільних засадах, виконуючих роботи (послуги) відповідно до цивільно- правових договорів - 19,35 тис.грн
3) Сума оплати праці основної і додаткової заробітної плати та інших заохочувальних та інших компенсаційних виплат фізичним особам що працюють за контрактом - 3,52 тис.грн
Задача
Визначити суму зору до Фонду соціального страхування на випадок тимчасової втрати працездатності по мебльовій фірмі за 1-й квартал 2006 року при таких даних:
1) фактичні витрати на оплату праці найманих працівників на виплату основної і додаткової заробітної плати і інших заохочувальних і компенсаційних витрат, що обкладаються прибутковим податком склали 888,100 тис.грн
2) сума оплати праці основної і додаткової, а також заохочувальні і компенсаційні виплати фізичним особам що працюють за контрактом - 3,52 тис.грн
3) Сукупний оподатковуваний дохід, в межах щомісячно не більше 2200 грн., по особах застрахованих на добровільних засадах, які виконують роботи (послуги) відповідно до цивільно-правових договорів —19,35 тис.грн
Задача
Визначити суму збору до Фонду страхування від нещасного випадку на виробництві і професійного захворювання що призвели до втрати працездатності по мебльовій фірмі при таких даних за 1-й квартал 2006 р.:
1) фірма відноситься до 13 класу галузі економіки і видів робіт - деревообробна промисловість, страховий тариф у відсотках до фактичних витрат на оплату праці найманих працівників -1,03%
2) сума витрат на оплату праці найманих працівників з основної і додаткової заробітної плати та інших заохочувальних і компенсаційних виплат, що обкладаються прибутковим податком склали 891,620 тис.грн